کد خبر 224198
۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲

بازگشت 129 میلیارد تومان از معوقات بانکی در گلستان به بیت‌المال

بازگشت 129 میلیارد تومان از معوقات بانکی در گلستان به بیت‌المال

رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به افزایش ۱۰ برابری وصول مطالبات بانکی در گلستان، گفت: ۱۲۹ میلیارد تومان از معوقات بانکی با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان به بیت المال بازگشت.

به گزارش گروه استانی حیات، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی اظهارداشت: با تلاش‌های کمیته پیگیری مطالبات بانکی، امسال 129 میلیارد و 54 میلیون تومان از  معوقات بانکی ، وصول شد .

وی افزود: کمیته وصول مطالبات بانکی نیمه دوم سال گذشته ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گلستان با مسئولیت دادستان مرکز استان و عضویت شورای هماهنگی بانک‌ها  تشکیل شد  و در قالب آن لیست بدهکاران کلان بانکی به تفکیک هر بانک ، اخذ و  به دادسرای مرکز استان ارسال و  با حضور مدیران بانک‌های مربوطه،  ساز و کار و زمان بازپرداخت این تسهیلات،  تعیین می شود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سال گذشته هم با پیگیری دادگستری 12 میلیارد و 400 میلیون تومان از معوقات بانکی به بیت المال بازگشت.

آسیابی با تاکید بر این که بررسی لیست بدهکاران بانکی استان ادامه دارد، گفت: اجازه نخواهیم داد کسانی  به اسم سرمایه گذاری و تولید، تسهیلات دریافت و در جای دیگر هزینه کرده‌ و در چرخه تولید و اشتغال استان خلل وارد کنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: وصول معوقات بانکی در راستای کمک به رونق اقتصاد و بازگشت پول به بانک‌ها برای تزریق تسهیلات به سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی استان صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha