کد خبر 224096
۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

مقاومت، اصلی‌ترین راه مقابله ملت ایران با دشمنان است

مقاومت، اصلی‌ترین راه مقابله ملت ایران با دشمنان است

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه مبارزه با استکبار مدت‌ها است دولت و ملت را تحت تاثیر قرار داده و مولفه‌های هویتی ما را تهدید می‌کند مقاومت اصلی‌ترین راه مقابله با تهدیدهای دشمن طی این سال‌ها بوده است.

به گزارش گروه استانی حیات، فرهاد زیویار صبح امروز در کنگره ۶۵۵۵ شهید لرستان که در دهکده مقاومت این شهرستان در حال برگزاری است، اظهار کرد: خدای را سپاسگزاریم که توفیق برگزاری این محفل نورانی و خادمی در این کنگره ارزشمند را نصیب ما کرد.

وی خاطرنشان کرد: سوم آبان‌ماه توفیق پیدا کردیم که محضر رهبر انقلاب شرفیاب شویم، تعابیر معظم‌اله در مورد مردم لرستان خداقوتی به دست‌اندرکاران کنگره ملی ۶۵۵۵ شهید استان بود.

استاندار لرستان و رئیس کنگره ملی ۶۵۵۵ شهید لرستان با بیان اینکه شهدای لرستان دلاورانه و شجاعانه تا فدا کردن جان برای دین و کشور مستحکم بودند، افزود: ستاد کنگره طی سه سال گذشته آغاز بکار کرد و طی این مدت فضای استان به عطر و بوی شهدا آکنده شد.

زیویار با اشاره به دستاوردهای ارزشمند کنگره شهدای لرستان، افزود: باب شهادت از ابتدای خلقت باز بوده اما تاریخ تحولات انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که حفظ این ارزش‌ها رهاورد خون هزاران شهیدی است که در راه حق و حقیقت، دین و ملت جان خود را فدا کردند.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با استکبار مدت‌ها است دولت و ملت را تحت تاثیر قرار داده و مولفه‌های هویتی ما را تهدید می‌کند، گفت: مقاومت اصلی‌ترین راه مقابله با تهدیدهای دشمن طی این سال‌ها بوده است. 

استاندار لرستان ادامه داد: مقاومت با پیروزی انقلاب و وقایع پس از آن همزاد و همنام شد و امروز مرزهای اثرگذاری انقلاب هزاران کیلومتر از مرزهای سرزمینی فراتر رفته است.

زیویار افزود: رژیم صهیونیستی با نسل‌کشی قدرت خود را نشان می‌دهد، مگر نه حریف جبهه مقاومت در صحنه نبرد نیست و نخواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha