کد خبر 203009
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

استاندار لرستان در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مطرح کرد؛

عملیات حاج عمران مایه مباهات مردم لرستان است

عملیات حاج عمران مایه مباهات مردم لرستان است

استاندار لرستان در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: ما به ازای تهدیدات سختی که بر کشور تحمیل شد فداکردن جان هایی بود که در کفه ترازو با هیچ ارزشی معادل نیست و عملیات حاج عمران مایه مباهات مردم لرستان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی «حیات»، فرهاد زیویار استاندار لرستان در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان که صبح امروز 2 خرداد با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، گفت: با حضور امام رضا (ع) و خواهر بزرگوارشان در ایران، کشور ما تبدیل به کشور دوستدار اهل بیت شد که همواره در آن فرهنگ شهادت، پیروزی و دفاع موج می زند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالگرد عملیات حاج عمران بیان کرد: این عملیات با اهدا قریب به 300 شهید و مفقود الاثر مایه افتخار مردم لرستان است.

استاندار لرستان مطرح کرد: عملیات حاج عمران با روح و روان نسل ما عجین شده است و در حقیقت مردم این استان واقعه حاج عمران را بخشی از خاک لرستان می دانند.

زیویار تصریح کرد: به شهادت رسیدن غریب به 300 انسان بزرگ و آزاده در استان کوچک لرستان سبب شد که خاطره آن ایام هیچگاه از ذهن مردم این استان بیرون نرود.

وی خاطرنشان کرد: ما هم نسلی های شهدای حاج عمران آموختیم که بر ریل هدف گذاری آن شهدای والامقام حرکت کنیم و از این رو موفق نیز عمل کردیم.

استاندار لرستان با اشاره به نسل آینده کشور گفت: ما حلقه واسطه نسل فعلی و نسل آینده کشور هستیم.

زیویار با اشاره به مقاطع حساس کشور که ارزش ها مورد تهدید قرار گرفت، اظهار کرد: ما به ازای تهدیدات سختی که بر کشور تحمیل شد جان هایی را فدا کردیم که در کفه ترازو با هیچ ارزشی معادل نیست.

استاندار لرستان با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان لرستان افزود: امسال این افتخار نصیب استان ما می شود و نباید شرمنده شهدای استان شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha