کد خبر 224039
۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

دنیا از درخشش جوان‌های ما در شگفت است

دنیا از درخشش جوان‌های ما در شگفت است

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دنیا از درخشش جوان‌های ما در عرصه‌های مختلف شگفت زده است.

به گزارش گروه استانی حیات، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار با فرماندهان واحد و اعضای بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه مرکزی رشت به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، این سازمان را ظرفیت مهمی دانست و اظهار کرد: رصد و شناسایی توانایی جوانان از جمله مسائلی است که در جمهوری اسلامی دنبال می‌شود تا در آینده، در بخش‌های گوناگون به‌کار گرفته شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با انتقاد از تدریس بعضی کتاب‌های غربی در دانشگاه‌ها گفت: یکی از علل نارسانی اقتصاد کشور نیز عدم عملیاتی کردن اندیشه‌های اقتصادی اسلامی در نظام و لحاظ کردن اندیشه‌های غربی بود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه غربی‌ها قانون ۲۰۳۰ را نوشتند و به جهان عرضه کردند گفت: امروز دنیا باور کرده است که ملت ایران بالنده ترین ملت و جوانان ایرانی بهترین جوانان هستند که در حوزه‌های مختلف می‌درخشند.

وی مجاهدت و شجاعت جوانان فلسطینی را ستودنی دانست و بیان کرد: جوانان فلسطین نیز فهمیده‌اند که باید استقامت کنند و شهید دهند تا کشورشان که ۷۵ سال در اسارت صهیونیست‌ها است، آزاد شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اهداف دشمنان در ایجاد کرونا گفت: طی ۲ سالی که دنیا و ایران درگیر کرونا بود، دشمنان، فکر و اندیشه جوانان را در شبکه‌های مجازی درگیر خود کردند و ذهن‌شان را خریدند که اثرات منفی آن سال گذشته در خیابان‌هایمان مشاهده شد.

آیت‌الله فلاحتی تصریح کرد: به اذعان بسیاری از فرهیختگان امروز، فکر و اندیشه جوانان ایرانی از متوسط جهانی بالاتر است؛ جوانانی که در عرصه‌های مختلف صنایع هوا فضا، علمی و موشک و… خوش درخشیدند تا جایی‌که اگر موشک آمریکایی‌ها در اقیانوس حرکت کند، ایران قادر است آن را منهدم کند.

امام جمعه رشت افزود: یمنی‌ها هم امروز قادرند با موشک‌هایشان، تل‌آویو و حیفا را مورد هدف قرار دهند و این موفقیت سبب هراس دشمن شده است‌.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با بهره‌مندی از توانایی‌های جوانان، تحقق شعار «ما می‌توانیم» را به دنیا نشان داده است، تصریح کرد: حتی مناظر و جاذبه‌های دیدنی ایران هم توریست‌ها و گردشگران خارجی را شگفت‌زده کرده است و امروز همه دنیا به این نقطه توجه می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان خطاب به نوجوانان و جوانان گفت: به کشورتان افتخار کنید و اهل مطالعه باشید و سعی کنید سیاست را بفهمید و بدانید کسی‌که به این کشور افتخار نکند در عین حال که دچار خودباختگی شده، مرتکب خیانت هم می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه نیروی هوایی ما، ذلت آمریکایی‌ها را در آسمان دیده است افزود: امروز لشکر قدس گیلان با جوانانش قادر است در ۳ روز طومار اسرائیل را درهم بپیچد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دنیای امروز دیگر دنیای آمریکایی و انگلیسی نیست و سردمداران آمریکا کدخدا که هیچ، رعیت هم نیستند، تصریح کرد: جوانان ایرانی، لبنانی و عراقی و یمنی و سایر جوانان جبهه مقاومت دیگر اجازه گرگ‌پروری را نخواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha