کد خبر 224041
۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

سرمربی استقلال:

مردانگی بازیکنان استقلال برای ثبت قرارداد بلانکو/ دقیقه ۶ پنالتی ما سوخت!

مردانگی بازیکنان استقلال برای ثبت قرارداد بلانکو/ دقیقه ۶ پنالتی ما سوخت!

جواد نکونام با بیان اینکه یک عده به خاطر پول اشک تمساح می ریزند گفت: بازیکنان استقلال مردانگی کردند تا بلانکو بتواند قراردادش را ثبت کند.

به گزارش گروه ورزشی حیات، جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار برابر آلومینیوم گفت: تبریک می گویم به هواداران و تیم ،خصوصا ۱۵ دقیقه آخر که ۱۰ نفره شدیم و هواداران نیرو و انرژی به تیم دادند تا بچه ها تمرکز بالایی داشته باشند که بتوانیم از تک گل دفاع کنیم.

وی افزود: بازی کاملا در اخیتار ما بود می دانستیم حریف سعی می کند از اشتباهات ما استفاده کند یا ضربات ایستگاهی بزند و شما دیدید که ضربات بلندی بر روی دروازه می زدند که بتوانند دروازه ما را باز کنند.

نکونام گفت: بازی با آنها سخت بود و چند مرتبه از خط دفاع آنها گذاشتیم پنالتی برای ما گرفته نشد اما گل زدیم. بازی دست ما بود تا زمانی که ۱۰ نفره شدیم خوب بازی کردیم.

وی ادامه داد: تعویض های اجباری باعث شد شرایط به هم بریزد. در ۱۰ دقیقه پایانی با توجه به ۱۰ نفره شدن فشار زیادی بر روی دروازه ما آمد اما سازمان و شکل دفاعی خوب بود و می توانستیم در ضد حمله ها به گل برسیم که نتوانستیم و می شد بازی با اختلاف دو گل ببریم اما در دقایق پایانی هم نزدیک بود گل را بخوریم که خوشبختانه این اتفاق نیفتاد.

نکونام در پاسخ به این پرسش که شما شرایط سختی داشتید و حالا ۶ برد و یک باخت دارید آیا فکر می کردید با این شرایط استقلال این گونه نتیجه بگیرد گفت: من در تمام دوران مربیگری ام بازی به بازی فکر می کنم. هر بازی برایم مهم است شرایط سختی داریم و تمام نشده و با توجه به نقل و انتقالات و سقف قرارداد همه را پشت سر گذاشتیم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: روزهای سختی داشتیم و فرامومش نخواهیم کرد اما وقتی می بریم هواداران خوشالم هستند من راضی هستم.

وی گفت: به بازیکنانم گفته ام که نباید اشتباه کنند چون این تیم تمام زندگی هواداران است. من شرایط سختی را گذارنده ام اما با تمام قدرت تلاش می کنیم و اینکه چه اتفاقی می افتد باید باز هم تلاش کنیم.

نکونام در پاسخ به این سوال که ۷ بازی و شش برد و بهترین نتیجه گیری را امسال خوب شروع کردید و آیا فکر می کردید به این شرایط رویایی برسید گفـت: اینکه چه اتفاقی برای استقلال در سالهای قبل افتاده چه موقع بازی و چه موقع مربی گری بازیهای استقلال را پیگیری می کردم.

وی ادامه داد: من به رکورد فکر نمی کنم. من از فردا کارم برای بازی بعد شروع می شود. تمام این زحمات برای بازیکنان است و من کوچکترین نقش را دارم. بازیکنان زحمت می کشند . سال گذشته ۷ماه دریافتی نداشتند. از آن شرایط نسبت به دو ماه قبل بهتر شده. همه کارها را بازیکنان انجام می دهند.

نکونام گفت: من به آنها گفته ام کنارشان هستم. آنها داخل زمین تلاش می کنند. من فقط صحبت می کنم. باید تمام بازیکنان استقلال را طلا گرفت و آنها به من کمک کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha