کد خبر 223948
۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹

رفع مشکلات نیاز به همدلی و همراهی دارد/ مشارکت و همراهی در انتخابات مبناست نه رقابت

رفع مشکلات نیاز به همدلی و همراهی دارد/ مشارکت و همراهی در انتخابات مبناست نه رقابت

قالیباف گفت: هدف اصلی همایش مبنا مشارکت و وحدت جبهه انقلاب است که باید با همدلی، کارآمدی و قدرت همراه باشد تا مشکلات در کشور رفع گردد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی حیات، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی  در همایش مجمع بیداری نیروهای انقلاب (مبنا)، که با حضور بیش از 4 هزار نفر که از سراسر کشور برای حضور در این همایش آمده بودند، اظهار کرد: هدف این نشست اهمیت و تاکید بر انتخابات است امروز با مشارکت، گفتگو و صحبت؛ رسالت و وظیفه مهمی است.

وی ادامه داد: مشارکت یعنی امنیت ملی و اقتدار برا حل مشکل اقتصادی و حضوری نو از مردم برای همراهی و حضور همیشه در صحنه.

قالیباف با بیان اینکه امام خمینی، جز در راه خدا گامی برنداشت و خدا به او عظمت داد تا اسلام را احیا کند.

رئیس  قوه مقننه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: عملیات طوفان الاقصی، استاندارد ها و حرکت‌های نظامی و امنیتی را در سطح بین المللی تغییر داد.

قالیباف گفت: حضرت آقا در خصوص عملیات طوفان الاقصی فرمودند، هرگز این موضوع برای رژیم صهیونیستی قابل ترمیم نیست نه امروز نه در آینده.

وی با اشاره به اتفاقاتی که در سال گذشته رقم خورد، اظهار کرد: سال گذشته در خیابان‌های کشور رژیم صهیونیستی و ارازل و اوباش جمع شدند، به این امید که جمهوری اسلامی هفته دیگر تمام  خواهد شد، اما امروز تمام اشرار عالم ۲۰۰۰ کیلومتر دور تر از ایران است و ما اعلام می کنیم، اسرائیل در حال نابودی است و این مبنا و خواسته انقلاب است.

قالیباف ضمن تاکید بر برگزاری این همایش گفت: هدف اصلی این همایش (مبنا) مشارکت و وحدت جبهه انقلاب است که باید با همدلی، کارآمدی و قدرت همراه باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف ما از این نشست رقابت نیست، خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات ما برای حل مسایل نداشتن؛ انسجام، همدلی و وحدت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha