کد خبر 223952
۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

دشمن امروزی همان دشمن دوران دفاع مقدس است

دشمن امروزی همان دشمن دوران دفاع مقدس است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمن امروزی همان دشمن دوران دفاع مقدس بوده و وقتی در دشمنی خود با ما جدی است.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سردار «اصغر عباسقلی زاده» در همایش «نقش آفرینی آذربایجان پیشرو در دوران دفاع مقدس» افزود: با مرور تاریخ آذربایجان در اتفاقات طول تاریخ ایران از جمله حمله عثمانی‌ها و مغول‌ها، جنگ جهانی و نهضت مشروطه به نقش و جایگاه برجسته این منطقه در حفظ و اقتدار ایران پی برده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شروع انقلاب اسلامی از قم آغاز شد، اظهار کرد: اگر در ۲۹ بهمن سال ۵۶ تبریز قیام نمی‌کرد و چهلم قم را ادامه نمی‌داد شاید انقلاب به تأخیر می‌افتاد.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: استان آذربایجان شرقی، قبل، حین و بعد از پیروزی انقلاب نقش بی بدیلی و بی نظیری داشته و قرار گرفتن آذربایجان در رأس ایران، مدیون ۱۰ هزار شهید امنیت آفرین و شخصیت‌های بزرگی است که از نظر بصیرت، دیانت، تعهد، ایمان، اطاعت و معنویت این افتخارات را برای استان به ارمغان آوردند.

سردار عباسقلی زاده، ادامه داد: در سایه انقلاب اسلامی اکنون سر خود را در جهان امروزی بالا نگه داشته ایم و دشمن و ابرقدرت‌ها رو به منزوی و نابودی هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروزی همان دشمن دوران دفاع مقدس بوده و وقتی در دشمنی خود با ما جدی است و علیه ما فتنه و توطئه‌های مختلف و جنگ افروزی می‌کند، ما نیز باید در راه خود مثل گذشته استوار و محکم باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha