کد خبر 223735
۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

مدیرکل بنیاد شهید استان مطرح کرد:

آمادگی کامل لرستان برای برگزاری کنگره ملی ۶۵۵۵ شهید لرستان

آمادگی کامل لرستان برای برگزاری کنگره ملی ۶۵۵۵ شهید لرستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: تمام تمهیدات در رابطه به برگزاری کنگره ملی ۶۵۵۵ شهید لرستان اندیشیده و تمام مقدمات فراهم شده است.

به گزارش گروه استانی حیات؛ حجت‌الاسلام والمسلمین هبت‌الله هاشمی در رابطه با برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۶۵۵۵ شهید لرستان، اظهار کرد: مقدمات برگزاری این کنگره حدود دو سال و نیم پیش آغاز شده است. 

وی بیان کرد: در این راستا ۱۸۰۰ کنگره، یادواره شهدای کوچک و بزرگ و اجلاسیه‌ها در دورترین نقاط روستاها، شهرها و مرکز استان برگزار شده است.

هاشمی ادامه داد: طی ماه گذشته نیز پنج اجلاسیه بزرگ شامل شهدای روحانی، معلم و دانش‌آموز، عشایر، جاویدالاثر و زن برگزار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: همه این یادواره‌ها و اجلاسیه‌ها برگزار شدند برای کنگره اصلی که ششم آبان‌ماه در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تمام تمهیدات در رابطه با برگزاری کنگره ملی ۶۵۵۵ شهید لرستان اندیشیده و تمام مقدمات فراهم شده است و در این زمینه کوتاهی دیده نشده و خانواده شهدا و ایثارگران و تمام مدیران ارشد استانی و مردم با همه برنامه‌هایی که طراحی شده خود را آماده کردند که این کنگره در ساعت و روز مقرر خود را به تمام دنیا نشان بدهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha