کد خبر 220869
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

فرهنگ عاشورایی و انقلابی امروز مظهر قدرت جهانیان و مردم فلسطین شده است

فرهنگ عاشورایی و انقلابی امروز مظهر قدرت جهانیان و مردم فلسطین شده است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی و انقلابی امروز مظهر قدرت جهانیان و مردم فلسطین شده است، گفت: آن روزی که امام راحل با دست خالی آخرین سلسله شاهنشاهی را با اتکا به خداوند و بیداری و حضور مردم برانداز کرد، با جایگزینی مدل حکومتی جمهوری اسلامی و با جانفشانی شهدا و رزمندگان، پیروزی خون بر شمشیر را مطرح کرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار مرتضی کشکولی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه شهدای عشایر، کنگره ملی ۶۵۵۵ شهید سرافراز لرستان و گرامی‌داشت هزار شهید والامقام جامعه عشایری استان، که در دهکده مقاومت خرم‌آباد در حال برگزاری است، اظهار کرد: این روزها و با حوادث مناطق اشغالی، بیشتر به یاد حاج قاسم و شهدای مقاومت هستیم و بدون شک روح مطهر این شهید والامقام همراه با دیگر شهدا در این جمع باشکوه حضور دارد.

وی ضمن تبریک پیروزی‌های جبهه مقاومت و شکسته شدن ابهت پوشالی رژیم اشغالگر قدس، خاطرنشان کرد: امروز شاهد سربلندی جبهه مقاومت بر رژیمی که مبتنی بر بکارگیری سلاح‌های پیشرفته نظامی و تهی از بدیهی‌ترین ارزش‌های انسانی است، هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی و انقلابی امروز مظهر قدرت جهانیان و مردم فلسطین شده، افزود: آن روزی که امام راحل با دست خالی آخرین سلسله شاهنشاهی را با اتکا به خداوند و بیداری و حضور مردم برانداز کرد، با جایگزینی مدل حکومتی جمهوری اسلامی و با جانفشانی شهدا و رزمندگان، پیروزی خون بر شمشیر را مطرح کرد.

کشکولی بیان داشت: دیروز بعد از چهار دهه به برکت انقلاب اسلامی بزرگترین شکست ائتلاف جهانی بعد از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس در خاتمه دادن به حضور شرارت آمیز داعش در منطقه به منسه ظهور رسید و همه اطمینان پیدا کردند که با اعتماد به خدا و قدرت مردم پیشرفته‌ترین ارتش‌های جهان به زانو در می‌آیند نمونه آن پیروزی انصارالله یمن و امروز پیروزی فلسطینی‌ها در سرزمین‌های اشغالی است.

وی افزود: اگر فقط همین دستاوردها مورد نظر باشد که این چنین نیست انتظار دارد هر روز و هر ساعت یادواره شهدا و کنگره شهدا برای این پیروزی‌های محیرالعقول که تاثیرات جهانی دارد برگزار شود تا یادمان نرود که با شهداست که قدرت گرفته‌ایم و با تمسک به جهاد و شهادت و مقاومت است که می‌توانیم قدس شریف را آزاد کنیم و زمینه حاکمیت مستضعفین را در جهان مهیا کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: امید است این اجلاسیه و اجلاسیه‌های پیش رو کنگره شهدا نقطه عطفی باشد به بازیابی سبک زندگی انقلابی و جهادی و با همین سبک زندگی در گام دوم انقلاب اسلامی تکلیف جهان اسلام و جهان بشریت را یکسره کنیم و پرچم آزادی انسان را بر بلندای نام شهدا به اهتزاز درآوریم.

وی با بیان اینکه آمار شهدای عشایر لرستان ۱۰۲۴ شهید عشایر است، گفت: هر ۲۰ خانواده عشایر، یک شهید دارد که این آمار نشان می‌دهد به رغم اینکه اصولاً عشایر به لحاظ کوچ پر زحمت ییلاق و قشلاق باید کمتر از بقیه اقشار در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقش آفرینی کنند چرا که شرایط کاری آنها اقتضای حضور در این صحنه‌ها را ندارد، اما این آمارها یعنی انقلاب اسلامی به اعماق قلب و دل مردم و به ویژه قلب پاک روستایی عشایر به نیکی نفوذ کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha