کد خبر 222817
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

سروری در گفتگو با «حیات»:

وضعیت نامناسب رفت و روب و انباشت زباله در مخازن کذب است/ شمار پاکبانان کاهش نیافته است

وضعیت نامناسب رفت و روب و انباشت زباله در مخازن کذب است/ شمار پاکبانان کاهش نیافته است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تعداد شکایات در مدیریت جدید پسماند 30 درصد کاهش یافته است، گفت: جوسازی های اخیر درخصوص وضعیت نامناسب رفت و روب و انباشت زباله در برخی از رسانه ها کذب و اضافه گویی است.

پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص آخرین وضعیت رفت و روب و انباشت زباله در مخازن های سطح معابر به خبرنگار اجتماعی حیات گفت: ما مدعی آن نیستیم که شهر وضعیت کاملا مطلوبی دارد اما جوسازی های اخیر درخصوص وضعیت نامناسب رفت و روب و انباشت زباله در برخی از رسانه ها کذب و اضافه گویی است.

وی در اینباره افزود: براساس آمارهای تماس شهروندان با سامانه 137 شهرداری تهران تعداد شکایات در مدیریت جدید پسماند 30 درصد کاهش یافته است که همین موضوع جوسازی های اخیر برخی رسانه ها را تکذیب می کند.

سروری با بیان اینکه در مدیریت جدید پسماند طرح های جدی برای کاهش نارضایتی شهروندان وجود دارد، تاکید کرد: مدیریت جدید پسماند تنها دو ماه است که کار خود را شروع کرده اما خوشبختانه در همین مدت زمان محدود، سبب کاهش آمار شکایت شهروندان شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برخی ادعاهای مطرح شده درخصوص کاهش شمار پاکبانان محلات توسط پیمانکاران با هدف کاهش هزینه ها گفت: پس از پیگیری ها مستمر از جانب برخی اعضای شورای شهر مشخص شد چنین ادعایی صحت ندارد.

وی افزود: در واقع موضوع از این قرار است که در گذشته لیست کارگران و پاکبان ها توسط برخی پیمانکاران حقیقی رد نمی شد اما اکنون ناظر به حساسیت و شفافیت بیشتر شهرداری تهران، لیست ها حقیقی شده است. یعنی دیگر پیمانکاران حق ندارد به علت برخی منافع شخصی شمار کارگران خود را بیشتر از تعداد واقعی به شهرداری رد کنند.

سروری ادامه داد: از این رو عده ای تصور می کنند شمار پاکبانان و کارگران شهرداری به علت صرفه جویی در هزینه ها کاهش یافته است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: مدیریت جدید پسماند طی این دو ماهه به دنبال اقدامات مثبت در جهت کاهش مشکلات موجود است و به زیبایی، پاکی و پاکیزگی شهر اهمیت بیشتری می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha