کد خبر 222806
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

مهدی پاشازاده در گفتگو با «حیات»:

خط دفاع استقلال نباید اینقدر آسیب پذیر باشد/ روحیه برتری طلبی نقطه قوت تیم است

خط دفاع استقلال نباید اینقدر آسیب پذیر باشد/ روحیه برتری طلبی نقطه قوت تیم است

پیشکسون استقلال در مورد وضعیت این تیم در بازی با هوادار صحبت کرد.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل استقلال با هوادار اظهار داشت: به نظرم بازی جذابی را شاهد بودیم و نکته کلیدی آن این بود که هوادار برای گرفتن تساوی به میدان نیامده بود. اگر هوادار می‌آمد دفاع کند تا یک امتیاز از این بازی بگیرد و چشمش به ضد حملات باشد استقلال هم به مشکل می‌خورد و بازی جالبی را شاهد نبودیم ولی هوادار جنگنده بازی کرد و از اسم استقلال نترسید و همین باعث شد بازی تماشاگرپسندی را شاهد باشیم. هوادار استقلالی‌های سابق زیادی هم روی نیمکت و هم در بین نفرات خودش داشت که انگیزه بالایی برای این بازی داشتند و همین انگیزه بالا به تیم تزریق شده بود و در زمین آن را مشاهده کردیم.

وی افزود: محمود فکری توانسته تیم خوبی بسازد و با این بضاعت عملکرد قابل قبولی داشت و من از اول فصل تا الان ندیده بودم هیچ تیمی اینطور استقلال را بتواند اذیت کند. من به تیم هوادار بابت این بازی تبریک می‌گویم. در مورد استقلال هم بخواهم بگویم به نظرم نقطه ضعف استقلال آشفتگی و عدم انسجام در خط دفاعی بود که دو بار غافلگیر شد و چند بار هم موقعیت به حریف داد که روی درخشش حسینی تبدیل به گل نشد. ذهنیتی که ما از نکونام داریم این است که او تکنیسین ایجاد ساختار دفاعی مستحکم است ولی چیزی که در بازی با هوادار دیدیم از تیم‌های نکونام بعید بود. این یک نقطه ضعف بزرگ برای استقلال است که ممکن است در بازی‌های بزرگ برایش دردسر ساز شود. شما همیشه نمی‌توانید بعد از خوردن 2 گل به بازی برگردید.

پیشکسوت استقلال در ادامه یادآور شد: نقطه قوت استقلال هم روحیه برتری طلبی این تیم است. از همان زمانی که تیم 2 بر صفر عقب بود انگار بازیکنان می‌دانستند قرار است به بازی برگردند و با روحیه و اعتماد به نفس بالایی در زمین پا به توپ می‌شدند. اگر استقلال روحیه خودش را می‌باخت نمی‌توانست به بازی برگردد. برگشتن از بازی 2 بر صفر شکست خورده به پیروزی 3 بر 2 واقعاً کار دشواری است و از این جهت تیم جواد نکونام را تحسین می‌کنم. جا دارد تقدیری هم از عملکرد خوب مهرداد محمدی داشته باشم. او بهترین خرید این فصل استقلال بود و با اصرار جواد نکونام در تیم ماندنی شد و قصد دارد به تیم ملی برسد و در جام ملت‌ها حضور داشته باشد که اگر همین روند را ادامه دهد مستحق چنین اتفاقی هم هست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha