کد خبر 222637
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

اعلام جزئیات آزمون استخدامی شهرداری‌های زنجان

اعلام جزئیات آزمون استخدامی شهرداری‌های زنجان

 مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: آزمون شهرداری‌های استان برای جذب ۹۶ نفر در ۲۰ رشته تخصصی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سعید خلجی روز پنجشنبه در نشست خبری، افزود: از کل سهمیه در نظر گرفته شده برای استان زنجان ۶۳ نفر سهمیه آزاد، ۲۵ نفر سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد، پنج نفر سهمیه ایثارگران پنج درصد و سه نفر سهمیه معلولان است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: از کل رشته‌های اختصاص یافته ۱۹ رشته بین زن و مرد مشترک است و یک رشته مربوط به آتش‌نشانی به صورت اختصاصی مردان برگزار می شود.

خلجی با بیان اینکه جذب نیرو در حوزه شهرداری‌ها در ۱۵ شهر استان انجام می‌شود، اضافه کرد: بیشترین سهمیه در این آزمون مربوط به شهرداری زنجان با ۷۰ نفر نیرو است.

وی با بیان اینکه حداقل سن در نظر گرفته شده برای داوطلبان ۲۰ سال و حداکثر سن هم ۴۵ سال است، گفت: البته این رده سنی با در نظر گرفتن مدرک تحصیلی متقاضیان اعلام شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان افزود: البته در رشته شغلی آتش‌نشانی به علت اینکه نیاز به آمادگی جسمانی دارد؛ حداکثر سن ۳۵ سال تعیین شد.

خلجی گفت: در آزمون آتش‌نشانی، افراد متقاضی باید در مصاحبه عملی شرکت کنند و در سایر رشته‌ها به غیر از آزمون کتبی باید مصاحبه تخصصی با نیروها انجام شود.

این مسوول در ارتباط با هزینه ثبت نام در آزمون هم گفت: هزینه ثبت نام ۲۳۲ هزار تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه این آزمون بر اساس چارت سازمانی ارائه شده از سوی شهرداری‌ها و نیروهای مورد نیاز آنها برگزار می‌شود، اضافه کرد: با برگزاری این آزمون چارت سازمانی شهرداری‌های استان در حوزه نیروهای قراداد کار معین تکمیل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha