کد خبر 222340
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفتگو با «حیات»:

شهادت و  ایثار، روح حفظ ارزش های اسلامی است +فیلم

شهادت و  ایثار، روح حفظ ارزش های اسلامی است +فیلم

حجت الاسلام عباس محمدحسنی  گفت: شهادت و  ایثار، روح حفظ ارزش های اسلامی است ، هر جامعه اسلامی که قصد سرپا ماندن دارد، باید  روح جهاد و شهادت و سلحشوری را در ملت خود زنده نگهدارد.

حجت الاسلام عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ در رابطه با ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: روح هر مکتبی، همان ارزش هایی است که بر جامعه حاکم است و روح این ارزش ها، فداکاری، ایثار، سلحشوری، جان نثاری در ارتباط با زنده نگهداشتن این ارزش هاست.

وی تاکید کرد: شهادت و  ایثار، روح حفظ ارزش های اسلامی است ، هر جامعه اسلامی که قصد سرپا ماندن دارد، باید  روح جهاد و شهادت و سلحشوری را در ملت خود زنده نگهدارد.

حجت الاسلام عباس محمدحسنی ادامه داد: الحمدالله امروز، امت اسلامی از یک جایگاه و پایگاه ویژه ای در میان همه ملت های دنیا برخوردار شدند، این ثمره پرداختن به روح ایستادگی، مقاومت و جان فدایی در راه ارزش های اسلامی است.

وی افرود: یکی لز رسالت های سازمان عقدتی سیاسی ارتش، زنده نگهداشتن روحیه مبارزه، استکبار ستیزی، دشمن ستیزی و سلحشوری در میان کارکنان ارتش است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان گفت: به جرئت میتوان گفت که ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز در اوج شهادت طلبی، سلحشوری و صلابت در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب و میهن عزیزمان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha