کد خبر 220829
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

عضو فراکسیون  ایثار و شهادت مجلس در گفتگو با «حیات»:

نقش بنیاد شهید باید راهبری، هدایت کننده و ناظر بر اجرای قانون ایثارگری باشد

نقش بنیاد شهید باید راهبری، هدایت کننده و ناظر بر اجرای قانون ایثارگری باشد

وحیدی گفت: امیدواریم با نگاه مثبتی که  نمایندگان دارند نواقص قانونی در حوزه های پشتیبانی، کمیسیون های پزشکی، مسائل درمان و دارو و مواردی که نیاز به تسهیلات برای اشتغال جامعه ایثارگری دارند رفع شود.

محمد وحیدی، عضو فراکسیون  ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ گفت: رویکرد فراکسیون ایثار و شهادت و فراکسیون ایثارگران مجلس شورای این بود که در تعاملاتی که با جامعه ایثارگران و رئیس سازمان بنیاد شهید داشتیم سعی کردیم مواردی که در قانون به آنها کمتر پرداخته شده است را اصلاح کرده و پیشنهادات نمایندگان در صحن بارگذاری شود.

وی ادامه داد: رویکرد اساسی ما این است که فرصتی فراهم شود تا نقش بنیاد شهید، نقش راهبری، هدایت کننده و ناظر بر جریان اجرای قانون ایثارگری باشد چنانچه این اتفاق رخ دهد بسیاری از مواد و بندهایی که در قانون جامع ایثارگران است قابلیت اجرا در دستگاه ها را دارد مگر اینکه افراد تحت پوشش دستگاه های اجرایی یا نیروهای مسلح نباشند.

عضو فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدواریم با نگاه مثبتی که  نمایندگان دارند نواقص قانونی در حوزه های پشتیبانی، کمیسیون های پزشکی، مسائل درمان و دارو و مواردی که نیاز به تسهیلات برای اشتغال جامعه ایثارگری دارند رفع شود.

وحیدی در پایان گفت: برخی از خدمات ویژه ای که در حوزه ایثارگری به ویژه جانبازان نیاز دارند را در قانون بیاوریم تا نقص قوانینی که در حوزه ایثارگری داریم را در بیمه های مکمل و تکمیلی رفع کنیم.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha