کد خبر 219842
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با «حیات»:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است/ هرآنچه که داریم از شهداست

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است/ هرآنچه که داریم از شهداست

حسین گودرزی گفت: یکی از امور خیر و ترویج امر به معروف و نهی از منکر بحث تقویت فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا آنچه که ما داریم از مسیر ایثار، دفاع مقدس و شهدا داریم.

حسین گودرزی؛ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ در رابطه با ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تخصیص بودجه سازمان ها برای انجام این قانون گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی به ویژه نهادها و سازمان ها است.

وی ادامه داد: یکی از امور خیر و ترویج امر به معروف و نهی از منکر بحث تقویت فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا آنچه که ما داریم از مسیر ایثار، دفاع مقدس و شهدا داریم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با پیروی از سیره شهدا و ائمه اطهار بود که توانستیم پس از پیروزی انقلاب به استقلال برسیم و ایران مان را با فرهنگ اسلامی، مجددا ملت سازی کنیم.

وی تاکید کرد: کارهایی که در حوزه جامعه ایثارگران انجام می شود بیشتر در حد حرف است ولی ضرورت دارد که با جدیت و تلاش بیشتری قوانینی که در رابطه با احکام ایثارگران است را پیگیری و اجرا کنیم.

گودرزی گفت: کمیسیون اجتماعی نیز توجه ویژه ای به مسائلی  و مشکلات ایثارگران دارد و امیدواریم این موضوعات در برنامه هفتم توسعه لحاظ و تصویب شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha