کد خبر 222078
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

با دستور دادستان مرکز استان؛

با اجرای طرح ویژه ارتقای امنیت اجتماعی، اردبیل برای اراذل و اوباش ناامن شد

با اجرای طرح ویژه ارتقای امنیت اجتماعی، اردبیل برای اراذل و اوباش ناامن شد

با دستور دادستان مرکز استان؛ برابر وعده های داده شده به مردم،با اجرای طرح ویژه ارتقای امنیت اجتماعی، اردبیل برای اراذل و اوباش ناامن شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، جلال آفاقی با اعلام خبر دستگیری ۱۸ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار اردبیل در طی سه روز گذشته، اظهار کرد: برابر وعده های داده شده به مردم، طرح جمع آوری اراذل و اوباش و اعلام پایان هرگونه شرارت و ناامنی در اردبیل آغاز شده و با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

دادستان اردبیل ادامه داد: هیچ ارفاق قانونی برای افراد دستگیر شده وجود نخواهد داشت و سنگین ترین مجازات ها در انتظار مخلین نظم و آرامش و آسایش عمومی است.
آفاقی تصریح کرد: حسب گزارش های واصله، همزمان با ورود دادستانی و اجرای طرح ویژه قضایی و انتظامی با چتر و پیوست‌های اطلاعاتی سربازان گمنام، تعدادی از اراذل و اوباش به دلیل احساس ناامنی، شهر اردبیل را ترک کرده و پا به فرار گذاشته اند.
دادستان اردبیل تأکید کرد: مزاحمین به آرامش و آسایش شهروندان اردبیلی را در هر جای کشور باشد، در چنگ قانون گرفتار خواهیم کرد.

آفاقی به مردم اطمینان داد: تا اعلام برچیده شدن کامل هرگونه شرارت و مصادیق ناامنی و اعلام حذف کامل اراذل و اوباش طرح آغاز شده با همین جدیت و قاطعیت ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha