کد خبر 224287
۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

دستگیری سرکردگان اصلی باندهای شرارت اردبیل

دستگیری سرکردگان اصلی باندهای شرارت اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، از دستگیری سرکردگان باندهای شرارت اردبیل، در تهران خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ جلال آفاقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به دستگیری سرکردگان اراذل و اوباش و باندهای شرارت اردبیل، اظهار کرد: نامبردگان طی یک عملیات پیچیده و حسب دستورات ویژه قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) وزارت اطلاعات در مخفیگاه‌های خود واقع در تهران دستگیر شدند.

وی افزود: در پی اجرای طرح اخیر برای جمع‌آوری و دستگیری اراذل و اوباش در اردبیل، نامبردگان با احساس ناامنی در استان به دلیل تعقیب دادستانی از اردبیل پا به فرار گذاشته و متواری شده بودند که با رصد اطلاعاتی صورت گرفته و با وجود تمامی شگردها برای عدم امکان شناسایی و جابجایی مرتب محل اقامت و تعویض مستمر خطوط ارتباطی و ...، نهایتا در تهران شناسایی و درچنگ قانون گرفتار شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ادامه داد: دادستانی اردبیل صیانت از امنیت و آسایش و آرامش مردم شریف و ولایتمدار استان را خط قرمز خود می‌داند و همان‌طوری که قبلا به مردم وعده داده شده بود،  نفرات اصلی گرداننده باندهای اراذل و اوباش، نیز شناسایی و دستگیر شدند.

آفاقی گفت: دو نفر از آن‌ها بنام‌های (الف،س) و (س،ق) متهم درگیری مسلحانه اخیر منجر به قتل در منطقه چهارراه حسینیه اردبیل نیز هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha