کد خبر 221362
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد:

۳۴۶ قوطی شیر خشک از یک انبار دارو در مشهد کشف شد

۳۴۶ قوطی شیر خشک از یک انبار دارو در مشهد کشف شد

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد از کشف تعداد ۳۳۱ قوطی از انواع شیر خشک ۴۰۰ گرمی از یک واحد و از واحد دیگر تعداد ۱۵ قوطی شیرخشک خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ علی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: طی گشت مشترک انجام شده با نماینده غذا و دارو و پلیس امنیت و اطلاعات از یک واحد داروخانه تعداد ۳۳۱ قوطی شیر خشک از انبار دارو کشف شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد بیان کرد: با توجه به قانون انتزاع و تفکیک وظایف و محول شدن نظارت و بازرسی در خصوص محصولات کشاورزی و لبنی و از جمله شیر خشک به سازمان جهاد کشاورزی، با توجه به گلایه‌های شهروندان از عدم عرضه و وجود شیر خشک کودکان در برخی از داروخانه‌های سطح شهر، طی گشت مشترک انجام شده با نمایندگان فوق از یک مرکز پخش و ۳ دارو خانه در محدوده احمدآباد بازرسی به عمل آمد.

وی گفت: پس از خرید اولیه و درخواست شیر خشک از دو واحد امتناع از عرضه محرز شد که از یک واحد تعداد ۳۳۱ قوطی از انواع شیر خشک ۴۰۰ گرمی و از واحد دیگر تعداد ۱۵ قوطی شیرخشک کشف شد.

نصری سرآسیا بیان کرد: در محل صورتجلسه تنظیم و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی ارسال می‌شود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد بیان کرد: این روند بازرسی به صورت مستمر کماکان ادامه دارد و هر روزه از شرکت‌های تولیدی، پخش و داروخانه‌ها بازرسی صورت می‌گیرد، متصدیان داروخانه‌ها باید نسبت به توزیع و در دسترس قرار دادن کالای شیر خشک اقدامات لازم را صورت و به محض دریافت کالای عنوان شده کالا را در دید عموم قرار داده و بر اساس روند توزیع تعریف شده توزیع کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha