کد خبر 221309
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

جزئیات میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد از تیم فوتبال استقلال

جزئیات میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد از تیم فوتبال استقلال

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: تاکنون نامه مدیرعامل استقلال جهت میزبانی این تیم از سایر رقبای خود در لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا(ع) به هیات فوتبال ارسال نشده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ شب گذشته علی خطیر، مدیرعامل تیم فوتبال استقلال تهران در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که به جهت ترمیم چمن ورزشگاه آزادی تهران و عدم استفاده از این استادیوم، بازی های خانگی این تیم در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهدمقدس برگزار می شود.

محسن حیدری، دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص این خبر اظهار کرد: چند روز گذشته علی خطیر، مدیرعامل استقلال با بنده به صورت تلفنی صحبت کردیم و بنده به ایشان اعلام کردم که باید به صورت مکتوب درخواست کنید.

وی در ادامه افزود: تاکنون نامه مدیرعامل استقلال جهت میزبانی این تیم از سایر رقبای خود در لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا(ع) به هیات فوتبال ارسال نشده است. البته شب گذشته نیز در برنامه تلویزیونی اعلام شده که با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی مکاتبه کرده اند.

وی در خصوص شرایط ورزشگاه و امکان میزبانی مشهد نیز گفت: برای مجوز تایید میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) باید شورای تامین استان نظر دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha