کد خبر 221325
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

مهدی پاشازاده در گفتگو با «حیات»:

وقتی داوری‌ها سمت یک تیم خاص باشد بقیه حق دارند اعتراض کنند/ جای تاسف است اگر استقلال بخواهد در شهر دیگری بازی کند

وقتی داوری‌ها سمت یک تیم خاص باشد بقیه حق دارند اعتراض کنند/ جای تاسف است اگر استقلال بخواهد در شهر دیگری بازی کند

پیشکسوت استقلال در مورد بازی‌های این تیم و حواشی داوری این روزهای فوتبال ایران صحبت کرد.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال که در شروع لیگ مشکلات زیادی داشت و تعطیلی مسابقات هم به این تیم ضربه بیشتری زد تا از شرایط آرمانی فاصله بگیرد. به نظرم استقلال هنوز از شرایط آرمانی و مطلوب فاصله دارد. با این وجود روحیه جنگندگی در استقلال نکته مثبت این تیم است و باعث شده مشکلات دیگر کنار گذاشته شوند و این تیم در شرایط نامناسب خودش هم بتواند پیروز شود و نتیجه بگیرد. فکر می‌کنم اوضاع استقلال با توجه به پایان جنگ داخلی در این تیم به سمت بهبود برود و تا پایان فصل اوضاعش بهتر و بهتر خواهد شد و به زودی ممکن است به شرایط آرمانی برسد.

وی افزود: فاکتوری که استقلال تا اینجای فصل در اختیار نداشته حمایت هوادارانش است که خلاء بزرگی برای این تیم محسوب می‌شود. حالا اگر قرار است از این به بعد چنین اتفاقی رخ دهد و تماشاگران در بازی‌ها حضور داشته باشند یک پوئن بزرگ به این تیم داده خواهد شد و در بازی‌های بعدی راحت‌تر به میدان خواهد رفت. حمایت تماشاگران در یک بازی کمک مضاعفی به تیم خواهد داشت. اینکه می‌گویند قرار است بازی‌ها به مشهد منتقل شود را نمی‌دانم چقدر صحت داشته باشد ولی اتفاق قشنگی نیست چون استقلال متعلق به تهران است و اینکه امکانات کافی در تهران برای میزبانی از استقلال وجود ندارد جای ناراحتی و تاسف دارد.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با اشتباهات داوری در لیگ ایران اعلام کرد: تا زمانی که ما به سمت تکنولوژی و VAR نرویم، مشکلی حل نخواهد شد و این اعتراض‌ها همچنان ادامه خواهد داشت. قبول دارم که داور هم یک انسان است و اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است اما وقتی می‌بینیم این اشتباهات بیشتر به نفع یک تیم انجام می‌شود، بقیه تیم‌ها حق دارند که نسبت به آن واکنش نشان داده و ناراحت باشند. باید داوری‌ها طوری دنبال شود که این شبهات رفع شود و امیدوارم هرچه سریعتر تکنولوژی وارد کشور ما شود و شاهد کاهش اشتباهات خواهیم بود.

پاشازاده در پایان در ارتباط با شرایط خودش و دوری از فوتبال گفت: در حال حاضر جایی مشغول به فعالیت نیستم چون در هر شرایطی نمی‌خواهم کار کنم و چهارچوب‌های خاص خودم را دارم. من آدمی نیستم که بله قربان گوی کسی باشم و به همین دلیل بیشتر سعی می‌کنم در چهارچوب‌های خودم کار کنم و شاید به زودی به عرصه مربیگری برگردم. پیشنهاداتی وجود دارد ولی هنوز باب میل من نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha