کد خبر 221299
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

دستور سردار رادان برای برخورد جدی با اراذل و اوباش و سارقان

دستور سردار رادان برای برخورد جدی با اراذل و اوباش و سارقان

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: سال ۱۴۰۲ را سالی سخت برای قاچاقچیان نام گذاشته‌ایم و بعد از این مانور، انتظارمان از مرزبانی و دریابانی صد چندان می‌شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار احمد رضا، رادان فرمانده کل انتظامی کشور، در رزمایش دریایی منطقه‌ای محمد رسول الله (ص) که صبح امروز در آب‌های پیرامونی بندرعباس به میزبانی دریابانی هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: سپاه عزیز و ارتش قهرمان در کنار نیروی انتظامی بال‌های مقتدری هستند که فکر تعدی به کشور را از ذهن خصم دون بیرون رانده‌اند.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات بازدارندگی با نشان دادن تجهیزات و توانمندی‌ها به دست می‌آید، با اشاره به راه‌اندازی جنگ شناختی بر علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: اقدامات ارتش، سپاه و انتظامی موجب شد فکر تعدی به میهن اسلامی از ذهن دشمنان بیرون رانده شد که نشان‌گر اوج بازدارندگی از جهت ذهنی و عملی است که حتی اجازه فکر کردن به ذره‌ای نفوذ در خاک ایران را به دشمن نمی‌دهد.

رادان با اشاره به حمله آمریکایی‌ها به هواپیمای مسافربری ایرباس در سال 67 و خوشحالی فتح‌الفتوحانه افسران آمریکایی، گفت: امروز دشمن پوشالی با همه تجهیزات و همه یگان‌هایی که داشت توسط رزمندگان سپاه پاسداران در دریا از ترس به گریه می‌افتد و این یعنی اقتدار واقعی ما و اقتدار پوشالی آمریکایی‌ها که با تعدی به مظلوم خوشحال می‌شوند و در مقابله، سریعا شکست را می‌پذیرند.

فرمانده کل فراجا، ادامه داد: دست در دست هم گذاشتن نیروهای مسلح برای هم‌پوشانی قدرت و هم‌پوشانی ماموریت در جهت جلوگیری از بروز خلأها از زیبایی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

رادان، با بیان اینکه افتخار نیروهای مسلح تلاش تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: رهبری و فرماندهی واحد موجب شده است که تخصص در کنار تعبد برای انجام ماموریت‌های نظامی و انتظامی به عنوان دو بال کنار هم قرار گیرند که برآیند آن بزرگی، اقتدار و برتری بر هر نظام سلطه‌ای است. 

وی با اشاره به درگیری‌ها سرزمین‌های اشغالی، اضافه‌کرد: نظام سلطه وقتی به تمام تجهیزات خودش فخر می‌فروشد و فکر می‌کند هیچ‌کسی را یارای مقابله با او نیست اما شاهدیم که طبق وعده الهی مردمی ساده او را غافلگیر می‌کنند.

فرماندهی کل فراجا با اشاره به استفاده از ظرفیت مردمی در کنار ظرفیت معنوی، افزود: این مهم اقتداری خدشه‌ناپذیر را تحت هدایت رهبر معظم انقلاب ایجاد کرده است.

رادان با نام بردن از شهدای انتظامی استان هرمزگان، تأکید کرد: شهید پناهی که اخیرا در هرمزگان به شهادت رسید، در خانه محقر و استیجاری خود در بندرعباس حتی کولر برای استفاده نداشت در حالی که می‌توانست به راحتی دارای ثروت پوشالی شود، اما او هم می‌دانست که ثروت پوشالی مانند قدرت پوشالی است و از بین خواهد رفت.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی افتخار دارد در نیمه نخست سال جاری بیش از 50 شهید را تقدیم آسایش مردم کرده است، خاطرنشان‌ کرد: سال 1402 را سالی سخت برای قاچاقچیان نام گذاشته‌ایم و بعد از این مانور، انتظارمان از مرزبانی و دریابانی صد چندان می‌شود پس در نتیجه کشفیاتشان نیز باید صد چندان شود ضمن اینکه برخورد جدی با اراذل و اوباش و سارقان نیز آغاز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha