کد خبر 222250
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

سردار محمدیان خبر داد؛ 

دستگیری ۲۲۰ سارق و مالخر پایتخت در قالب ۵۳ باند

دستگیری ۲۲۰ سارق و مالخر پایتخت در قالب ۵۳ باند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در این طرح حدود ۲۲۰ نفر از سارقین و مالخران در قالب ۵۳ باند دستگیر شدند که از این تعداد ۱۴۰ نفر از آنان سابقه دار بودند. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در طرح تشدید مبارزه با خریداران اموال مسروقه اعلام کرد: امروز پلیس پایتخت برگ زرین دیگری از اقدامات خود را علیه مالخران اموال مسروقه و سارقان رونمایی نمود. 

وی افزود: در این طرح حدود ۲۲۰ نفر از سارقین و مالخران در قالب ۵۳ باند دستگیر شدند که از این تعداد ۱۴۰ نفر از آنان سابقه دار بودند. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با هشدار به شهروندان پایتخت گفت: شهروندان نباید به منازل به دید صندوق اموال نکاه کنند. اینگونه اموال باید در اماکن امنی نگه داری شود. شهروندان باید در صورت خرید گاو صندوق به ملاحظات ایمنی آن توجه نمایند و صرفا به ابعاد صندوق برای خرید توجه نکنند. 

سردار محمدیان تاکید کرد: صندوق باید یا به صورت مخفیانه در منزل جانمایی شود و یا به بخشی از منزل جوش خورده و متصل شود. 

وی با اشاره به گوشی های سرقتی کشف شده، گفت: این روزها بسیاری از گوشی های سرقتی به خارج از کشور منتقل می شود و یا از قطعات آن به صورت مجزا استفاده میکنند.
افراد بهتر است هنگام مکالمه با گوشی همراه مراقب اطراف باشند چراکه عمده سارقین مدتی فرد را زیرنظر میگیرند و سپس اقدام به سرق میکنند. افراد حتی المقدور هنگام انجام مکالمه در معابر از هندزفری استفاده نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha