کد خبر 224474
۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

سردار رادان در جمع خبرنگاران:

ظرفیت مرکز سروش تا پایان سال به ۶۰۰۰ نفر می‌رسد

ظرفیت مرکز سروش تا پایان سال به ۶۰۰۰ نفر می‌رسد

فرمانده کل فراجا گفت: ظرفیت مرکز سروش را پایان سال ۱۴۰۲ به بیش از ۶ هزار نفر خواهیم رساند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛، صبح امروز دوشنبه ۸ آبان ماه همزمان با اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر در استان تهران، فاز جدید مرکز نگهداری سروش با حضور احمدرضا رادان فرمانده کل فراجا و اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر مورد بهره برداری قرار گرفت.

سردار رادان در جمع خبرنگاران گفت: امروز به اتفاق دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و مسئولین مربوطه به منظور افتتاح یکی دیگر از فازهای مرکز سروش و با هدف بازپروری معتادان متجاهر در این مرکز حاضر شدیم.

وی افزود: بنا داریم این محل را به یکی از بزرگترین کارگاه های معتادان متجاهر برای ترک و اشتغال در استان تهران تعریف کنیم و بنا داریم تا پایان سال ۱۴۰۲ ظرفیت این مرکز را به بیش از ۶ هزار نفر برسانیم.

سردار رادان ادامه داد: مقرر شده است تمام ظرفیت این مرکز را برای اسکان و بازپروری معتادان متجاهر در سطح تهران قرار دهیم. قرار است به زودی این محل از عنوان صرف کمپ ترک اعتیاد به کارگاه اشتغالزایی تعریف شود تا معتادان پس از گذر از مراحل اولیه و در صورت امکان در کارگاه هایی که توسط خیرین ایجاد می شود تربیت، ماهر و مشغول به کار شوند.

فرمانده کل فراجا مطرح کرد: امیدواریم با حمایت ستاد مبارزه با موادمخدر، همت همکارانمان در تهران بزرگ و کمک خیرین این مرکز به بزرگترین کارگاه اشتغالزایی در سطح کشور تبدیل شود تا با حضور استادان کار، وقتی زمانیکه فر از این مرکز خارج شود هم ترک کامل نماید و هم به حرفه ای مسلط شود تا بتواند به تامین معاشش بپردازد.

وی ادامه داد: حتی فرد در زمان حضور در این مرکز می تواند در کنار کسب مهارت حقوق دریافت نماید. قرار است این کار فعلا به صورت پایلوت در تهران ادامه یابد تا بتوانیم به زودی آن را به کل کشور تعمیم دهیم. قصد داریم هرآنچه معتاد در این مکان است به کسب درآمد برسد.

گفتنی است، ظرفیت کارگاه حرفه اموزی و ترک اعتیاد مهر سروش در حال حاضر ۲۰۰۰ نفر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha