کد خبر 220858
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد؛

بازگشت ۱۳ واحد راکد و غیرفعال به چرخه تولید در اردبیل

بازگشت ۱۳ واحد راکد و غیرفعال به چرخه تولید در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: راه‌اندازی مجدد ۲۰ واحد راکد جزو هدف گذاری‌ها بود که تاکنون در نیمه اول سال‌جاری ۱۳ واحد راکد و غیرفعال به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ هاشم علایی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه اندازی مجدد ۲۰ واحد راکد جز هدف‌گذاری‌ها و شاخص‌های ابلاغی این شرکت بود که خوشبختانه با اقدامات انجام شده ۱۳ واحد راکد و غیرفعال به چرخه تولید در نیمه اول سال جاری بازگشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون شاهد تحقق ۶۵ درصدی برنامه‌های این اداره هستیم، افزود: با بازگشت این واحدهای تولیدی به چرخه تولید، ضمن اشتغال مجدد برای بیش از ۲۰۰ نفر، شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در میان گروه سوم شهرک‌های صنعتی کل کشور موفق به کسب رتبه برتر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل هدف از راه اندازی واحدهای راکد را جذب سریع‌تر نیروی کار و کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری عنوان کرد و ادامه داد: پس از پایش و شناسایی واحدهای تولیدی راکد، تلاش می‌شود با استفاده از نظرات مشاوران کلینیک‌های کسب و کار نسبت به ارائه راهکار و مشاوره برای حل مشکلات واحدهای تولیدی اقدام شود.

علایی بیان کرد: آموزش، حمایت از حضور در نمایشگاه‌ها و تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، از دیگر اقدامات این شرکت برای باز فعال سازی واحدهای راکد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کسب رتبه برتر اداره کل نشان از همت و تلاش مسئولان استان، واحدهای تولیدی و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی در افزایش تولید و اشتغال و توسعه صنعت استان دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha