کد خبر 220832
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرمضان موسوی‌مقدم:

بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به فرمایش امام خمینی (ره) شکلی نهادی داشته باشد 

بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به فرمایش امام خمینی (ره) شکلی نهادی داشته باشد 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به فرمایش امام خمینی (ره) شکلی نهادی داشته باشد و جهادی و آرمان‌گرا و انقلابی باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، صبح امروز دوشنبه ۱۷ مهرماه، دومین همایش فصلی معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران به ریاست سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و با حضور همه معاونین، مدیران کل و مدیران سازمان های تابعه در مجتمع فرهنگی شهید رسول زاده برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرمضان موسوی‌مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این اجلاس با اشاره به پیروزی‌های مردم فلسطین در روزهای اخیر،  گفت: 
در حمله حماس به اسرائیل پیش دستی صورت گرفته است که از رفتار و استراتژی امام راحل (ره) الگو گرفته اند. لذا دشمن در این مبارزه ناچار به تغییر تاکتیک شده است. دانش فنی امروز حماس توسط شهید مغنیه و سردار سلیمانی منتقل شده است. 

وی افزود: آنچه در سرزمین اشغالی است این است که باید ضربه اول را به دشمن وارد که این طراحی خوبی است و موجب می‌شود تاکتیک دشمن تغییر کند. 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: حماس یک گروه است و یک ارتش نیست اما توانسته عملیات‌ گسترده‌ای داشته باشد و از حالت تدافعی به تهاجمی تغییر کرده است و این بزرگ‌ترین موفقیت است. 

وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به فرمایش امام خمینی (ره) شکلی نهادی داشته باشد و جهادی و آرمان‌گرا و انقلابی باشد و به شکل نهاد اداری تبدیل نشود و روحیه ارزشی باید در بنیاد حفظ شود. در حقیقت روحیه نهادی بودن، انقلابی و جهادی بودن بنیاد اگر کمرنگ شده باید مجدد مورد توجه قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha