کد خبر 220767
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

هاشمی:

بهترین بستر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گسترش فضای مجازی است

بهترین بستر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گسترش فضای مجازی است

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بهترین بستر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گسترش فضای مجازی است، لذا ما طرح فضای مجازی را ارائه داده‌ و در این ارتباط برنامه های ویژه ای را در دستور کار قرار داریم. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، صبح امروز دوشنبه ۱۷ مهرماه، دومین همایش فصلی معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران به ریاست سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و با حضور همه معاونین، مدیران کل و مدیران سازمان های تابعه در مجتمع فرهنگی شهید رسول زاده برگزار شد.

سید محمدصادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران در این اجلاس گفت: بهترین بستر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گسترش فضای مجازی است، لذا ما طرح فضای مجازی را ارائه داده‌ و در این ارتباط برنامه های ویژه ای را در دستور کار قرار داریم. 

وی با تاکید بر دعوت از هنرمندان و داستان‌نویسان در سراسر استان‌های کشور و همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: تهیه بانک اطلاعات هنرمندان و نویسندگان یک اقدام ضروری و جدی است اما متاسفانه تاکنون در این خصوص هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است، لذا امیدواریم تهیه این بانک اطلاعات به زودی انجام شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران در این اجلاس از امضای د قرارداد در حوزه وصیت نامه نیز خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha