کد خبر 220044
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

معرفی ارزان ترین گوشی های شیائومی موجود در بازار

معرفی ارزان ترین گوشی های شیائومی موجود در بازار

این روزها برخی از گوشی‌های هوشمند قیمت‌های نجومی پیدا کرده‌اند اما با قیمت‌های کمتر هم می‌توان یک گوشی همراه هوشمند با امکانات مناسب تهیه کرد.

امیر عابد: به گزارش گروه وبگردی حیات؛ این روزها برخی از گوشی‌های هوشمند قیمت‌های نجومی پیدا کرده‌اند اما با قیمت‌های کمتر هم می‌توان یک گوشی همراه هوشمند با امکانات مناسب تهیه کرد. گوشی‌های برند شیائومی معمولاً مشخصات و ویژگی‌های چشمگیری با قیمتی مناسب دارند.اگر شما هم به دنبال خرید گوشی باکیفیت و ارزان‌قیمت هستید، ادامه این نوشتار را بخوانید تا با ارزان ترین گوشی های شیائومی آشنا شوید.

برند شیائومی به عنوان یکی از برندهای مطرح در جهان شناخته شده و فروش بالایی هم در بازار دارد. دلیل پرطرفدار بودن این برند، تنوع مدل و قیمت‌های باور نکردنی آنهاست. مرور طراحی و ویژگی‌های محصولات شیائومی نشان می‌دهد که این برند مطرح، دائماً در حال به‌روزرسانی طراحی گوشی‌های خود به زیباترین شکل ممکن است تا بتواند گوشی‌های خود را با کیفیت بالا در عین داشتن قیمت مناسب به بازار جهانی عرضه کند.

به همین منظور با تولید و عرضه گوشی های اقتصادی و مقرون به صرفه، خریدارانی که بودجه کمی را برای گوشی در نظر دارند را نیز در نظر گرفته است. اگر قصد خرید ارزانترین گوشی شیائومی را دارید این مطلب برای شماست تا بتوانید با مقایسه مشخصات فنی آن‌ها با یکدیگر، موبایل شیائومی ارزان قیمت موردنظر را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام کنید.


معرفی ارزان ترین گوشی های شیائومی موجود در بازار

ردمی A2 Plus؛ ارزانترین گوشی شیائومی
قیمت در حدود 3 میلیون و 400 هزار تومان

در ادامه مطلب ارزان ترین گوشی های شیائومی باید گفت که گوشی‌های هوشمند این برند از مشخصات فنی مناسب بهره برده و قیمتی مقرون به‌ صرفه دارند و در جایگاه یک گوشی خوب، عملکرد کاملاً قابل قبولی را به‌نمایش گذاشته‌اند. یکی از موبایل های ارزان قیمت این شرکت +Redmi A2 نام دارد که در جایگاه یک گوشی با قیمت مناسب به سخت‌افزار مناسب و قابل قبولی مجهز شده است.

ردمی A2 پلاس شیائومی با طراحی بسیار جذاب مشابه آیفون، یک گوشی سبک تقریباً خوش دست محسوب می‌شود که دارای پردازنده‌ای قدرتمند نسبت به گوشی‌های هم رده خود بوده که برای استفاده های روزانه بسیار مناسب است.

قاب پشتی این موبایل شیائومی ارزان قیمت هم به صورت طرح دار ایجاد شده تا استفاده از گوشی‌های دارای چرم مصنوعی را برای کاربر تداعی کند. شیائومی برخلاف سایر گوشی‌های ارزان قیمت، ردمی A2 پلاس را به حسگر اثر انگشت مجهز نموده که دقت و سرعت مناسبی دارد.

صفحه‌نمایش IPS گوشی هم توانایی نمایش 269 پیکسل در هر اینچ را دارد که با نرخ نوسازی 60 هرتز همراه شده تا با یک گوشی ارزان قیمت طرف باشیم. البته کیفیت نمایشگر این گوشی برای تماشای فیلم چندان مناسب نیست. باتری گوشی ردمی A2 پلاس نیز ظرفیت کافی داشته و در بررسی های صورت گرفته توانسته تا دو روز پایداری از خود نشان دهد.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری، یک پردازنده کم مصرف یعنی Helio G36 مدیاتک برترین گوشی ارزان قیمت شیائومی را همراهی می‌کند. در انتها باید گفت که این گوشی برای کارهای روزانه نظیر وب گردی مناسب بوده و می‌توان روی آن به عنوان یک گوشی گیمینگ ارزان قیمت هم حساب کرد.

معرفی ارزان ترین گوشی های شیائومی موجود در بازار

گوشی ارزان شیائومی پوکو C40
قیمت در حدود 3 میلیون و 500 هزار تومان

گوشی پوکو C40 یکی دیگر از ارزان ترین گوشی های شیائومی محسوب می‌شود که می‌توان آن را یک گوشی زیر 4 میلیون تومان دانست. برای صفحه نمایش 6.71 اینچی این گوشی از پنل IPS LCD با رزولوشن HD+ و میزان روشنایی تا 400 نیت و تراکم پیکسلی 268 پیکسل در هر اینچ استفاده شده است که کیفیت قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تراشه‌ای که در این دستگاه قرار گرفته JLQ JR510 است که پردازش‌های گرافیکی را با پردازنده Mali-G57 MC1 منتقل می‌کند. شیائومی، پوکو C40 را با 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه کرده است. به‌علاوه اگر قصد افزایش فضای داخلی این گوشی را دارید با استفاده از کارت حافظه microSDXC قابل انجام خواهد بود.

دوربین دوگانه با لنز اصلی 13 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی و باتری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت از دیگر ویژگی‌های ارزانترین گوشی شیائومی محسوب می‌شوند.

معرفی ارزان ترین گوشی های شیائومی موجود در بازار

موبایل شیائومی ارزان قیمت Redmi 12C
قیمت در حدود 5 میلیون و 100 هزار تومان

یکی از ارزانترین گوشی های شیائومی که فروش فوق‌العاده‌ای در بازارهای جهانی داشته، گوشی ردمی ۱2C است که از تراشه‌ بهینه و نسبتاً توانمند هلیو G85 بهره می‌برد تا برای انجام کارهای روزمره و اجرای بازی‌های سبک یکی از بهترین گزینه‌ها به‌حساب بیاید.

این گوشی به نمایشگر LCD با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز شده که گوریلا گلس از آن در برابر خط و خش محافظت می‌کند. این نمایشگر نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی را ارائه کرده تا کاربرانی را که به دنبال گوشی گیمینگ ارزان قیمت هستند به سراغ ردمی ۱2C بروند. همچنین استفاده از سنسور 50 مگاپیکسلی در این گوشی موجب شده تا کاربران هیچ گونه کم و کسری در رابطه با قابلیت های عکاسی این گوشی حس نکنند.

در نهایت باید به حضور یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد که به لطف آن می‌توان ۱۵۸ ساعت بدون وقفه با گوشی به موسیقی گوش داد. در ادامه این بخش از راهنمای خرید ارزان ترین گوشی های شیائومی باید گفت که اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی گیمینگ هستید بهتر است روی ردمی ۱2C حساب باز کنید.

معرفی ارزان ترین گوشی های شیائومی موجود در بازار

پوکو M5s؛ گوشی شیائومی ارزان با دوربین عالی
قیمت در حدود 7 میلیون و 700 هزار تومان

پوکو M5s به نمایشگر AMOLED با وضوح 1080 در 2400 پیکسل مجهز شده و نرخ نوسازی آن 90 هرتز و حداکثر روشنایی آن به 700 نیت می رسد. این یعنی با یک گوشی ارزان قیمت گیمینگ طرف هستیم که دارای نمایشگر با کیفیتی است.

صفحه نمایش ارزانترین گوشی شیائومی دارای محافظ گوریلا گلس بوده و برای کار در زیر نور خورشید توصیه نمی‌شود. پوکو M5s دارای گواهی IP53 مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است تا خیالتان از بابت خیس شدن گوشی راحت باشد.

این موبایل شیائومی ارزان قیمت دارای Helio G95 مدیاتک با فناوری شش نانومتری بوده که از قدرت مناسبی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها برخوردار است. با وجود مجموعه دوربین های پوکو M5s شامل یک سنسور 64 مگاپیکسل خیالتان بابت ثبت عکس های باکیفیت حتی در هنگام تاریکی شب راحت باشد.

اسپیکر استریو توانمند این گوشی هم صدای فوق العاده ای را ایجاد کرده تا علاوه بر گیمینگ بتوان از پوکو M5s برای تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی نیز استفاده کرد. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت بوده تا ساعت ها جوابگوی نیاز کاربران است البته پوکو M5s به کمک شارژر 33 وات، در کمتر از یک ساعت شارژ می‌شود تا بتوان همیشه و همه جا از این گوشی بهره برد.

گوشی پوکو M5s در دسته ارزان ترین گوشی های شیائومی قرار می‌گیرد که می‌توانید با آن کارهای روزمره خود مانند تماشای فیلم و وب گردی را انجام دهید همچنین برای بازی و کارهای سنگین هم می توان تا حدودی روی گوشی مذکور حساب باز کرد.

معرفی ارزان ترین گوشی های شیائومی موجود در بازار
ردمی نوت 12؛ گوشی شیائومی ارزان و با کیفیت
قیمت در حدود 7 میلیون و 800 هزار تومان

ردمی نوت 12، بهترین گوشی شیائومی در رنج قیمت 8 میلیون است که مشخصات بسیار جذابی را با یک قیمت بسیار خوب و رقابتی ارائه می‌دهد تا به سختی بتوان رقیب شایسته‌ای برای آن در این بازه‌ قیمتی پیدا کرد.

همچنین نسخه پرو و پرو مکس بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون تفاوت چندانی ندارند و مهم‌ترین فرق آن‌ها در تراشه خلاصه شده است. این گوشی 188 گرمی از قاب پشتی شیشه‌ای و فریم پلاستیکی ساخته شده و 8 میلی متر ضخامت دارد. بنابراین می‌توان روی نوت 12 به عنوان یک گوشی خوش دست و سبک وزن حساب کرد.

شیائومی برای محافظت از شیشه جلویی و پشتی گوشی خود از گوریلاگلس 5 استفاده کرده است که می‌تواند توانایی خوبی به ردمی نوت 12 در برابر ضربه و خط و خش ببخشد. سازنده چینی، این گوشی میان‌رده خود را به گواهی IP53 نیز مجهز کرده تا نگرانی کاربران درباره خیس شدن این گوشی برطرف شود.

در بخش نمایشگر ارزانترین گوشی شیائومی شاهد نمایشگر 6.67 اینچی از نوع امولد هستیم که رزولوشن FHD+ دارد و تراکم پیکسلی 395 را ارائه می‌کند. روشنایی این صفحه نمایش به 1200 نیت می‌رسد تا نوت 12 را در رده گوشی های پرچم‌دار قرار دهد.

این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی و HDR10 هم پشتیبانی کرده که باعث می‌شود شاهد نمایش محتوای بصری با کیفیت فوق العاده باشیم. همین امر ردمی نوت 12 را به گزینه‌ای مناسب برای گیمرها تبدیل کرده است.

ردمی نوت 12 از تراشه‌ 6 نانومتری اسنپدراگون 4 نسل 1 قدرت می‌گیرد تا از پس اجرای بیشتر برنامه ها و بازی های نسبتاً سنگین برآید. یکی دیگر از بخش‌هایی که شیائومی برای این دستگاه سنگ تمام گذاشته است بخش دوربین است، جایی که برای دوربین اصلی یک سنسور 48 مگاپیکسلی در نظر گرفته تا بتوان روی این گوشی برای عکاسی و فیلم برداری نیز حساب ویژه‌ای باز کرد.

همچنین دوربین سلفی بهترین گوشی شیائومی در حد 8 میلیون هم سنسوری 16 مگاپیکسلی بوده و در آخر هم باتری 5020 میلی آمپر ساعتی این محصول وظیفه دارد تا انرژی مورد نیاز ردمی نوت 12 را تأمین کند. این باتری از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی می‌کند تا با سرعت مناسبی بتوانید این گوشی را شارژ کنید. 

جمع‌بندی و پاسخ به سوالات پرتکرار
برند شیائومی به خاطر تولید گوشی‌های هوشمند اقتصادی و در عین حال با کیفیت شناخته شده و مشخصات و ویژگی‌های بهتری را نسبت به اکثر برندهای موجود در بازار با همان مقدار پول ارائه می‌دهد و با عملکرد عالی خود رضایت کاربران را از هر نظر جلب می‌کند. در این مطلب از شهر سخت افزار به معرفی چند موبایل شیائومی ارزان قیمت پرداختیم.

گوشی‌های ارزان قیمت شیائومی چه ویژگی‌هایی دارند که آنها را از سایر برندها متمایز می‌کند؟
ارزان ترین گوشی های شیائومی از کیفیت ساخت مناسبی نسبت به سایر رقبا بهره‌مند بوده و امکانات کاملی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و از سخت افزار مناسب نسبت به قیمتشان بهره می‌برند.

چه نکاتی را باید در خرید گوشی ارزان قیمت شیائومی در نظر داشت؟
در هنگام خرید گوشی ارزان و با کیفیت شیائومی توجه به امکانات مورد نیاز مانند نمایشگر بزرگ، پردازنده قدرتمند و شارژدهی بیشتر را باید در اولویت قرار داد.

چه مدل‌هایی از گوشی‌های شیائومی دارای باتری با ظرفیت بالا و شارژدهی طولانی هستند؟
گوشی پوکو C40 از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بهره برده که بیشترین ظرفیت را در میان گوشی های ارزان قیمت شیائومی دارد. اما شارژدهی گوشی ردمی نوت 12 با توجه به تراشه جدید آن بیشتر از ارزانترین گوشی های شیائومی است.

بهترین گوشی ارزان شیائومی با صفحه نمایش کیفیت بالا و رزولوشن بالا کدام است؟
ردمی نوت 12 از نظر نمایشگر در زمره بهترین گوشی های ارزان قیمت شیائومی قرار می‌گیرد. این گوشی به نمایشگر 6.67 اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز است و رزولوشن FHD+ دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha