کد خبر 219693
۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

آماده باش برای حراج خودروهای کره ای

آماده باش برای حراج خودروهای کره ای

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: انواع کالاها و خودروهای سواری در سه مزایده ای که قرار است توسط سازمان اموال تملیکی در مهرماه ۱۴۰۲ برگزار شود، عرضه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ سعید غلامی باغی ادامه داد: با توجه به وظیفه اصلی سازمان اموال تملیکی که تعیین تکلیف کالاهای در اختیار این سازمان است که به دو دسته کالاهای متروکه گمرکی و کالاهای قاچاق تقسیم بندی می شود، ما هر ماه یک مزایده سراسری برگزار و این کالاها را در این مزایده ها عرضه می کنیم؛ اما در ماه جاری با توجه به بازدیدی که آقای مخبر، معاون اول رئیس جمهور از بنادر استان هرمزگان داشت و دستور اکید ایشان در تسریع تعیین تکلیف کالاهایی که در بندر شهید رجایی و بندر شهید باهنر در استان هرمزگان قرار داشت و همچنین همکاری های خوبی که بین سازمان ملی استاندارد، محیط زیست و پلیس راهور با سازمان اموال تملیکی انجام شده بود در اجرای بند ۵ تغییرات متفرقه قانون بودجه ۱۴۰۲ که در مورد تعیین تکلیف وسایل نقلیه شامل خودروهای سواری، خودروهای سنگین، ماشین آلات راهسازی و موتورسیکلت بود، ما در مهرماه به جای یک مزایده، سه مزایده برگزار خواهیم کرد.

حراج لوازم خانگی، ابزارآلات و تجهیزات الکترونیکی به زودی

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور در مورد مزایده نخست این سازمان به «حیات» گفت: اولین مزایده، مزایده شماره ۲۷۲ خواهد بود که مزایده سراسری بین کلیه استان هاست و استان ها کالاهای متنوعی شامل لوازم خانگی، ابزارآلات و تجهیزات برقی و کامپیوتر و تجهیزات الکترونیکی در این مزایده عرضه خواهند کرد.

غلامی با بیان اینکه این مزایده از ۱۸ مهرماه شروع می شود، ادامه داد: تاریخ بازدیدهای از مراکز استان ها و انبارهای سازمان اموال تملیکی از این تاریخ آغاز می شود و هموطنان می توانند پیشنهادهای خود را از ۱۸ تا ۲۳ مهرماه در این مزایده سراسری درج کنند و این پیشنهادات ۲۹ مهرماه، رمزگشایی و برندگان آن اعلام می شود. این مزایده تنها در مورد کالاهاست و بسیاری از این کالاها در انبارهای سازمان اموال تملیکی در ۳۰ استان سراسر کشور آماده بازدید متقاضیان است.

جزئیات مزایده دوم سازمان اموال تملیکی در مهرماه

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور در مورد جزئیات مزایده دوم این سازمان به «حیات» گفت: مزایده دوم، مزایده شماره ۵۸۰ سازمان و مزایده فوق العاده خاصِ استان هرمزگان است.

غلامی در مورد کالاهایی که در این مزایده به فروش خواهد رسید، گفت: همه کالاها از جمله خودروهای سواری، خودروهای سنگین، ماشین آلات راهسازی، کالاهایی مثل لوازم برقی و الکترونیکی و کامپیوتری و ابزارآلات که در استان هرمزگان واقع هستند در این مزایده فوق العاده عرضه می شوند.

چه خودروهایی به حراج گذاشته می شوند؟

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور در مورد تعداد خودروهایی که در مزایده دوم مهرماه این سازمان به حراج گذاشته می شوند، به «حیات» گفت: ۲۲۳ ماشین آلات راهسازی، لودر، بولدوزر، گریلدر و حداقل ۵۰ خودروی سواری که خودروهای وارداتی هستند، در مزایده استان هرمزگان به حراج گذاشته می شوند.

غلامی در پاسخ به سوال «حیات» مبنی بر اینکه چه خودروهای سواری در این حراج، عرضه می شوند؟ گفت: این خودروهای وارداتی عمدتا خودروهای کره ای هستند. متقاضیان می توانند از ۲۰ تا ۲۵ مهرماه در استان هرمزگان از کالاها بازدید و پیشنهادات خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنند. این پیشنهادات ۳۰ مهرماه رمزگشایی و برندگان مزایده اعلام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha