کد خبر 219138
۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

حادثه رانندگی در جاده نمین - آستارا یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت

حادثه رانندگی در جاده نمین - آستارا یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل گفت: انحراف از مسیر یک دستگاه خودرو سمند و برخورد با گاردریل در جاده نمین - آستارا یک فوتی و سه مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حمید قویدل افرود: ساعت ۰۰:۳۵ بامداد ۶ شهریور در محدوده روستای خانقاه محور نمین - آستارا یک خودرو از مسیر اصلی انحراف و با گاردریل برخورد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست پشتیبانی اورژانس از مرکز فرماندهی عملیات هلال احمر استان اردبیل بلافاصله ۲ تیم عملیاتی متشکل از پنج نفر با بکارگیری ۲ دستگاه خودرو امدادی از پایگاه امداد و نجات بین‌شهری گردنه حیران جمعیت هلال احمر شهرستان نمین به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک نفر فوتی این حادثه در داخل خودرو محبوس شده بود که عوامل این جمعیت با استفاده از ست هیدرولیک عملیات رهاسازی را انجام داده و فرد فوت شده را تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه حادثه تحویل دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این حادثه سه نفر نیز مصدوم داشت که ۲ نفر از مصدومان حادثه توسط عوامل جمعیت انتقال و در بین مسیر انتقال به مرکز درمانی تحویل اتوبوس آمبولانس اورژانس داده شده و مصدوم دیگر نیز توسط عوامل‌ اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.

شهرستان نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان‌های اردبیل و گیلان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha