کد خبر 209520
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷

تصادف کامیون با پراید در گنبدکاووس ۷ نفر را روانه بیمارستان کرد

تصادف کامیون با پراید در گنبدکاووس ۷ نفر را روانه بیمارستان کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از تصادف یک دستگاه خودروی کامیون با یک دستگاه خودرو پراید در گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ قاسم غریب‌آبادی  شامگاه یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت‌ ۱۳:۴۹ امروز ۲۵ تیر  بر اثر تصادف یک دستگاه خودرو کامیون با یک دستگاه خودرو پراید در جاده اینچه‌برون به گنبدکاووس، ابتدای روستای بیشک تپه، هفت نفر مصدوم و راهی مراکز درمانی شدند.

وی با بیان این‌که گزارش این تصادف  توسط اورژانس ۱۱۵ به مرکز ۱۱۲ هلال احمر استان  گلستان اعلام شد، گفت: پس از اعلام این پیام یک تیم از امدادگران پایگاه امداد و نجات هلال احمر گلستان بلافاصله به محل سه‌راهی اینچه برون برای یاری رساندن به مجروحان و آسیب‌دیدگان این حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به این‌که نیروهای هلال احمر و اورژانس در مواقع بروز حادثه با تعامل، دوستی و همکاری در کنار هم  به یاری آسیب‌دیدگان می‌شتابند، ادامه داد: امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه برای حادثه‌دیدگان، دو نفر از مصدومان را به بیمارستان شهید مطهری شهرستان  گنبدکاووس منتقل و پنج مصدوم را به  اورژانس انتقال دادند.

وی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد در هنگام رانندگی از سرعت مجاز تعدی نکرده و با بستن کمربند ایمنی و رعایت کامل مقررات رانندگی، سفر ایمنی را برای خود و همراهانشان رقم بزنند تا شاهد این حوادث ناگوار نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha