کد خبر 218374
۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

اسماعیلی در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

جوان‌های امروز ثابت کردند در مسائل امنیتی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستند.

جوان‌های امروز ثابت کردند در مسائل امنیتی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستند.

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین با گرامیداشت مقام شهیدان، جانبازان و آزادگان گفت: جوان‌هایی که به واسطه‌ی آن‌ها توانستیم دفاع مقدس و جنگ تحمیلی که به ایران تحمیل شد را با موفقیت پشت سر بگذاریم و ایستادگی کنیم، همین جوان های امروز هستند که ثابت کردند در مسائل امنیتی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستند.

سمیه اسماعیلی مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین در گفتگو با خبرنگار حیات، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یکی از مهمترین مقاطع تاریخی ایران است که یادآور از خودگذشتگی و پایمردی غیورمردان ایران است که با تأثی از سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و با تبعیت از فرامین رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره ) توانستند بایستند و پایداری ملت ایران را مانا و ماندگار کنند. 

وی ادامه داد: به فرمایش حضرت آقا، هشت سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران گنجینه عظیمی است که نباید مورد غفلت قرار بگیرد و برای هدایت و روشنگری نسل آینده باید از جهاد تبیین استفاده کرد. 

اسماعیلی افزود: ما امنیت و آرامش خود را مرهون و مدیون همه شهیدان، جانبازان و آزادگان هستیم و اینک همزمان با چهل و سومین سالروز آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس در قبال تمام سناریوهای شیطانی دشمنان و بدخواهان تاکید می کنیم که به پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا آخرین قطره خون خود و تا سر حد شهادت محکم و استوار ایستاده‌ایم. 

سمیه اسماعیلی گفت: جوان‌هایی که به واسطه‌ی آنها توانستیم دفاع مقدس و جنگ تحمیلی که به ایران تحمیل شد را با موفقیت پشت سر بگذاریم و ایستادگی کنیم همین جوان‌های امروز هستند که ثابت کردند در مسائل امنیتی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستند. 

وی در پایان به اهمّ برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شروع برنامه‌های این استان از سی‌ام شهریور ماه با برگزاری یادواره شهدا بود؛ برنامه‌ریزی جهت برگزاری اردوی قم ویژه همسران جانباز، رزمایش طرح سپاس و دیدار با مشارکت سپاه انقلاب اسلامی و سایر دستگاه‌ها برای قریب به 2 هزار دیدار، از محوری‌ترین برنامه‌های بنیاد شهید طرح میهمانی لاله ها و برگزاری همایش ورزشی و رونمایی از سنگ مزار یادبود برای شهدای مفقود الاثر می‌باشد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha