کد خبر 218295
۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

فخاری: پایه و ریشه انقلاب از مدرسه است

فخاری: پایه و ریشه انقلاب از مدرسه است

استاندار تهران بر لزوم توجه معلمان به تربیت اخلاقی و علمی دانش‌آموزان گفت: پایه و ریشه انقلاب از مدرسه بوده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ علیرضا فخاری به همراه حسن نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی و هئیت همراه در مراسم شروع سال تحصیلی جدید در مدرسه ابتدایی دخترانه شهید امیر کمندی شهرستان بهارستان با تبریک آغاز سال تحصیلی، گفت: مدرسه و شروع سال تحصیلی جدید سرفصل رشد و تعالی دانش‌آموزان است.

وی در  ادامه با بیان اینکه پایه و ریشه انقلاب از مدرسه بوده است، افزود: آموزگاران و دانش‌آموزان، ۴۵ سال پیش تلاش و اراده کردند تا انقلاب روشن، منور و توأم با عزت را برای ملت ایران ایجاد کنند.

استاندار تهران تاکید کرد: آنچه امروز مورد تهدید از سوی دشمنان می باشد، فضای معلم و دانش‌آموزی است که نیازمند دقت، توجه و هوشیاری بیشتری خواهد بود.

فخاری با بیان اینکه شروع سال تحصیلی و کلاس اول مبارک و خاطره انگیز است، خطاب به معلمان گفت: فضای توام با شادی، نشاط و علم آموزی به دست معلمان هدایت می شود، لذا شما رفتار معنوی و اخلاقی دانش‌آموزان را در دست دارید، برای این امانت دقت لازم را به خرج دهید و کم نگذارید.

وی خطاب به دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور تاکید کرد: دانش‌آموزان با فراگیری علم و دانش در مسیر شکوفایی انقلاب اسلامی تلاش کنند.

استاندار تهران با اشاره به برنامه‌های استقبال از مهر تصریح کرد: زیباسازی و نوسازی مدارس در دستورکار استان قرار گرفت؛ ضمن اینکه تقویت سرانه‌ها و زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی استان نیز دنبال می‌شود تا با ارتقا کمی و کیفی زیرساخت‌های آموزشی، انگیزه و نشاط تحصیل در میان دانش آموزان افزایش پیدا کند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha