کد خبر 218071
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

در آیین اهدا بیمه زندگی بهادار به نفرات برتر کنکور شاهد و ایثارگر در شرکت بیمه دی مطرح شد؛

حمایت بیمه دی از استارت‌آپ‌ها و دانش‌بنیان‌ها

حمایت بیمه دی از استارت‌آپ‌ها و دانش‌بنیان‌ها

مدیرعامل شرکت بیمه دی گفت: رویکرد ما در شرکت بیمه دی حمایت از نیروهای متخصص و باانگیزه و شرکت های دانش بنیان و استارتاپ هاست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ طاهر موهبتی در مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور ۱۴۰۲ که در محل شرکت بیمه دی برگزار شد، با تبریک موفقیت این افراد در کنکور گفت: جهان امروز مدیون نیروی انسانی است.

وی افزود: در گذشته از طلا، آب، گاز، نفت و... به عنوان منابع ارزشمند یک کشور نام می بردند؛ اما امروز کمتر کشوری است که وقتی از آنها در مورد منابعشان سوال می کنیم در پاسخ از نیروی انسانی کارآمد، ماهر، متخصص ، صاحب تجربه و باانگیزه به عنوان منشأ تولید ثروت نام نبرد.

مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به اینکه طبق آمارها، نقش آفرین ۸۳ درصد تولید ثروت در کشورهای توسعه یافته سرمایه انسانی است، گفت: تولید ۳۲ درصد ثروت در ایران نیز مدیون سرمایه انسانی است. بنابراین سرمایه انسانی منابع ملی کشورها و منشأ تحول و محور توسعه پایدار است و این اصل در دنیا پذیرفته شده است.

موهبتی افزود: یکی از رویکردهای بیمه دی، به کارگیری نیروهای جوان و ارزشمند برای آینده شرکت بوده و هست. این در حالی است که در دانشگاه ها شاهد انباشت علم هستیم؛ اما خبری از آموزش مهارت نیست یا کمتر وجود دارد.

وی در مورد رویکرد این شرکت گفت: برگزاری چنین جلساتی به صورت نمادین برای تکریم علم و عالمان است؛ ولی مهم تر از آن رویکرد ما در صنعت بیمه در جذب متخصصان و نخبگان است. مدیرعامل شرکت بیمه دی با بیان اینکه رویکرد ما حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ هاست، ادامه داد: آمادگی داریم نفرات برتر کنکور سراسری شاهد و ایثارگر را در رشته های مرتبط با صنعت بیمه اعم از مالی، حسابداری، بیمه، آی تی و... بورسیه کنیم و در زمان تحصیل نیز به صورت نیمه وقت از حضور آنها در شرکت بیمه دی بهره ببریم تا بدین ترتیب فاصله دانشگاه را با صنعت به حداقل برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha