کد خبر 217521
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

نماینده مردم در مجلس خبر داد:

احداث پنج سایت جدید تلفن همراه در بروجرد

احداث پنج سایت جدید تلفن همراه در بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: پنج سایت جدید تلفن همراه در شهرستان احداث می‌شود.

به گزارش گروه استان های حیات: عباس گودرزی امروز، ۲۶ شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیرو پیگیری‌های مستمر و زحمات مجموعه وزارت و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اعتبار و مجوز لازم جهت احداث سایت‌های جدید روستایی زیر با هدف پوشش صددرصدی تلفن همراه و اینترنت پر سرعت همراه تأمین شد.

وی تصریح کرد: به‌زودی شاهد عملیات اجرایی این سایت‌ها در روستاهای شهید بروجردی، توده زن، دهگاه، گوشه محسن ابن علی و چگنی کش خواهیم بود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به نهضت احداث زمین چمن مصنوعی در شهر و روستا، افزود: پروژه ورزشی چمن مصنوعی محور روستایی آبسرده تأمین اعتبار و عملیات اجرایی آن در دهه فجر ۱۴۰۱ آغاز شد و اکنون آماده افتتاح است.

گودرزی خاطرنشان کرد: همچنین با تأمین اعتبار لازم و مساعدت مسئولان ذیربط؛ مرحله آهن‌ریزی سقف رختکن‌ها و سرویس بهداشتی و آبخوری زمین چمن مصنوعی میدان زائران کربلا در حال انجام است.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های مستمر و با مساعدت سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی و وزارت ورزش و فدراسیون ورزش‌های همگانی برنامه صبح و نشاط در شهرستان بروجرد اجرا می‌شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: این برنامه به همت شورای اسلامی و شهرداری بروجرد و مشارکت بسیج، اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ در شهر بروجرد اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha