کد خبر 217001
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

«حیات» گزارش می‌دهد؛

تاخیر در تحویل یکی از محصولات مدیران خودرو/ ماجرا چیست؟

تاخیر در تحویل یکی از محصولات مدیران خودرو/ ماجرا چیست؟

خریداران خودروی ایکس ۲۲ پرو شرکت مدیران خودرو در حالی از تاخیر در تحویل خودروی خود گلایه مندند که سوال آنها این است که چه زمانی این خودرو به دستشان می رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ «قریب به ۲ ماه از زمان تحویل خودرو می‌گذرد، اما پاسخی در مورد دلایل این تاخیر ازسوی نمایندگی به ما اعلام نشده است و تنها می گویند منتظر باشید.» این صحبت ثبت نام کنندگان خودروی ایکس ۲۲ پرو در مدیران خودرو است که این خودرو را خریداری و مبلغ نهایی را واریز کرده اند و از زمان دریافت خودرویشان گذشته، اما نه تنها خبری از تحویل نیست، بلکه پاسخی موجه برای زمان تحویل خودروی خود نیز ازسوی نمایندگی نشنیده اند.

مشکل از کجا آب می خورد؟

پیگیری های خبرنگار «حیات» از برخی نمایندگی های مدیران خودرو برای اطلاع از زمان حل این مشکل و زمان تحویل خودروهای ایکس ۲۲ پرو از یک مشکل پرده برداشت و آن مشکل در تامین یکی از قطعات این خودرو بود.

یکی از نمایندگی های مدیران خودرو در گفتگو با ما این قطعه را مربوط به گیربکس اعلام کرد.

خودرو ایکس ۲۲ پرو چه زمانی به دست خریداران می رسد؟

بررسی ها نشان می دهد بار انبوهی از این قطعه که مورد نیاز در تولید خودروی ایکس ۲۲ پرو است، پشت درهای گمرک خاک می خورد و در انتظار تخصیص ارز است.

بنابراین خریداران این محصولِ مدیران خودرو می بایست چشم انتظار خودروی خود باشند و نمی توان زمان دقیقی برای تحویل آن اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha