کد خبر 216801
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

«پسر آشیخ محمود» تجدید چاپ شد

«پسر آشیخ محمود» تجدید چاپ شد

کتاب «پسر آشیخ محمود»، خاطرات حسین علائی، به چاپ دوم رسید. 

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ روابط عمومی انتشارات ایران، جلد اول کتاب خاطرات و تاریخ شفاهی دکتر حسین علائی با نام «پسر آشیخ محمود» را شاید بتوان از معدود کتاب‌های حوزه تاریخ شفاهی انتشارات ایران دانست که در چاپ اول با استقبالی بسیار گسترده روبه‌رو شد. 

«پسر آشیخ محمود» خاطرات زندگی پرفراز و نشیب حسین علائی از فرماندهان ارشد دوران هشت سال دفاع مقدس و مدیران کشور در عرصه‌های مختلف بعد از دوران جنگ اسـت. او به عنوان نویسنده در این کتاب تلاش کرده تا با شرح جزئیات، به روایـت دقایق حیات خود از تولد، کودکی تا بحبوحه‌های انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن بپردازد.

 در واقـع، خواننده این کتاب از دریچه نگاه حسین علائی به فراسوی مهم‌ترین وقایع و رخدادهای کشور در نیم‌قرن گذشته ورود پیدا می‌کند و از نزدیک با فرایند تصمیم‌گیری‌های کلان کشور آشنا می‌شود و در جریان امور ناگفته‌ای قرار می‌گیرد که در این تصمیمات تأثیرگذار بوده‌اند. 

نکته قابل توجه در مورد کتاب «پسر آشیخ محمود» این است که کتاب توانسته نظر بسیاری از شخصیت سیاسی کشور از تمامی طیف‌های فکری را به خود جلب کنید که نمونۀ بارز این استقبال حضور نمایندگانی از طیف‌های مختلف سیاسی در مراسم رونمایی از جلد اول کتاب بود. 

این کتاب برای اولین بار بهار سال جاری در 664 صفحه و با قطع وزیری به چاپ رسید و حالا با گذشت کمتر از 4 ماه به چاپ دوم رسیده است. 

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از سایت انتشارات موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران به نشانی ketabir.com تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha