کد خبر 216774
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خبر داد؛

امضای قرارداد ساخت ۵ فیلم سینمایی در حوزه ایثار و شهادت

امضای قرارداد ساخت ۵ فیلم سینمایی در حوزه ایثار و شهادت

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: امسال پنج فیلم سینمایی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت ساخته می شود.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سید محمدصادق هاشمی ظهر سه‌شنبه در همایش فعالان مردمی و جهادی استان فارس بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته امسال پنج فیلم سینمایی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به نقش اثرگذار فرهنگ و هنر در جامعه بهترین راه معرفی و نشر فرهنگ ایثار و شهادت استفاده از هنرهایی نظیر مستند، شعر، کتاب، سرود و فیلم سینمایی است.

هاشمی تأکید کرد: در راستای ترویج و انتشار فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از طرح‌های هنری که دارای چارچوب‌های فنی و استانداردهای کیفی لازم باشند حمایت خواهد شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطرنشان کرد: فعالان اجتماعی و دغدغه‌مندان فارس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طرح‌های خود را به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ارائه دهند.

سید محمدصادق هاشمی افزود: گروه‌های مردمی و حلقه‌های میانی باید برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت کنند تا بتوان این فرهنگ والای انقلاب اسلامی را در جامعه اشاعه داد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: یکی از مطالبات جامعه برون‌سپاری فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت است البته برای توسعه این بخش بودجه لازم نیز باید تخصیص یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha