کد خبر 216472
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

وحید قلیچ در گفتگو با «حیات»:

قرار نیست پرسپولیس در نبود بیرانوند نابود شود/ این تیم هم النصر را شکست می‌دهد و هم قهرمان آسیا می‌شود

قرار نیست پرسپولیس در نبود بیرانوند نابود شود/ این تیم هم النصر را شکست می‌دهد و هم قهرمان آسیا می‌شود

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد در نبود بیرانوند هم این تیم مقابل رونالدو و سایر ستارگان النصر به برتری خواهد رسید.

وحید قلیچ در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: فعلاً که لیگ تعطیل است و تیم دارد خودش را آماده بازی‌های آسیایی می‌کند. از وضعیت تیم خبر ندارم و اینکه میزان آمادگی بازیکنان در چه حد است و تمرینات چطور پیش می‌رود. امیدوارم شرایط خوب باشد و به خوبی برای بازی حساس با النصر آماده شوند. من دلم روشن است که پرسپولیس در این بازی برنده خواهد شد و با دست پر از زمین خارج می‌شود.

وی افزود: تا این حد نباید مرعوب اسامی بزرگ باشیم. اینکه تیم حریف دو بازیکن مطرح دارد دلیل نمی‌شود از پیش برنده باشد و جلوی آنها دست و پا بسته باشیم. همین النصر با پلی آف صعود کرد و به سختی به آسیا رسید ولی پرسپولیس تیم سید یک گروه است. چند سال پیش هم در مورد السد این صحبت‌ها را می‌کردند که این تیم ژاوی دارد و چند بازیکن مطرح دارد و پرسپولیس جلوی آنها کیسه گل می‌شود ولی دیدید که پرسپولیس این تیم را برد و به فینال هم رسید.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مصدومیت علیرضا بیرانوند و نبود جانشین برایش در تیم هم توضیح داد: این موضوع را بیش از حد بزرگ کرده‌اند و به آن می‌پردازند. مگر قرار است تیم با نبود یک بازیکن نابود شود؟ پرسپولیس کِی دیده‌اید وابسته به یک بازیکن باشد؟ هرجا می‌بینیم صحبت از مصدومیت بیرانوند و شکست پرسپولیس است. فوتبال این شکلی نیست و این مسائل را اصلاً قبول ندارم.

قلیچ در مورد اینکه پرسپولیس گلر ذخیره با تجربه ندارد هم گفت: اتفاقاً خیلی وقت‌ها همین بی تجربه‌ها کارهای بزرگ می‌کنند. بین دو گلر پرسپولیس هرکدام بازی کند که فکر می‌کنم رفیعی باشد این بازی برایش سکوی پرتاب است. طرف می‌توانست تا چند سال نیمکت نشین باشد و نهایتاً برود لیگ یک گلری کند و آیا دیده شود یا نشود و یا هیچ وقت فرصتی پیدا نکند و در گمنامی فوتبالش تمام شود ولی فکرش را می‌کند که با درخشش در این بازی یک شبه به کجاها می‌رسد و تبدیل به قهرمان می‌شود. این فرصتی است که همیشه در اختیار هر بازیکنی قرار نمی‌گیرد و برای همین آن بازیکن همه وجود و جانش را می‌گذارد داخل زمین تا بهترین عملکرد عمرش را داشته باشد.

وی افزود: من شماره تماسی از این بازیکن ندارم و در تمرین هم ترجیح می‌دهم حضور پیدا نکنم ولی در اینستاگرامم برایش پست می‌گذارم و سعی می‌کنم به او روحیه بدهم. اگر از لحاظ بدنی آماده باشد کادرفنی باید از لحاظ روحی او را آماده بازی کند تا بهترین عملکردش را داشته باشد. یک جاهایی در زندگی شما از یک بلندی قصد پریدن دارید. اینجا شما نباید به پایین نگاه کنی چون اگر این کار را بکنی سقوط خواهی کرد و فقط باید روبرو را نگاه کنی.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس در چند سال اخیر دو بار به فینال آسیا رسیده است و موفق نشده و به اصطلاح می‌گویند "تا سه نشه، بازی نشه" و این بار به نظرم تیم هم به فینال صعود خواهد کرد و هم قهرمان آسیا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha