کد خبر 207821
۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹

وحید قلیچ در گفتگو با «حیات»:

بیرانوند به استقلال برود هواداران پرسپولیس اجازه نفس کشیدن به او نمی‌دهند/ به او توصیه می‌کنم دست از دیوانگی بردارد

بیرانوند به استقلال برود هواداران پرسپولیس اجازه نفس کشیدن به او نمی‌دهند/ به او توصیه می‌کنم دست از دیوانگی بردارد

پیشکسوت پرسپولیس بابت تصمیم بیرانوند مبنی بر جدایی از این تیم و پیوستن به استقلال از او به شدت انتقاد کرد.

وحید قلیچ در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس اظهار داشت: واقعاً این حرکت او اوج بی انصافی است، بیرانوند اگر امروز برای خودش کسی شده است از صدقه سر پرسپولیس است و قبل از اینکه به این تیم بیاید حتی در محله‌شان هم کسی شاید او را نمی‌شناخت و از پرسپولیس به همه جا رسید و گلر تیم ملی شد و به اروپا رفت و الان پولش از پارو بالا می‌رود. واقعاً اینکه به خاطر پول با پرسپولیس فسخ کرده باشد نامردی و بی انصافی است و امیدوارم تا دیر نشده است درست فکر کند و از تصمیمی که گرفته منصرف شود و هواداران پرسپولیس هم از او گذشت کنند و به بازی‌اش در ترکیب تیم ادامه دهد.

وی در مورد شایعات پیوستنش به استقلال هم گفت: اگر این اتفاق بیافتد فوتبال او تمام می‌شود. این را تردید نداشته باشید. اگر چنین اشتباه بزرگی مرتکب شود هواداران پرسپولیس اجازه نمی‌دهند او نفس بکشد چه برسد به اینکه بخواهد فوتبال بازی کند. قطعاً بازی او به شدت افت خواهد کرد و بعد از مدتی محو خواهد شد. مگر خودش را بخواهد بزند به بی خیالی و بی توجهی که بعید می‌دانم بتواند از زیر این فشار در برود. به او توصیه می‌کنم چنین اشتباه بزرگی را مرتکب نشود.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: من صلاح و خیر تیمم را می‌خواهم. شاید چون یک سری حرف حق می‌زنم برخی از دست من دلخور شوند ولی من دوستدار تیمم هستم. من با پرسپولیس بزرگ شدم و با پرسپولیس هم می‌میرم و به پیشانی من نوشته شده است و الان هم بیرانوند را با اینکه از او خوشم نمی‌آید دلسوزانه نصیحت می‌کنم. هم او به درد پرسپولیس میخورد و هم پرسپولیس برایش بهترین است. بهتر است که تصمیم غیر عاقلانه‌ای نگیرد.

قلیچ در مورد اینکه آیا خودش ممکن بود در این شرایط به استقلال برود یا نه هم گفت: اصلاً و ابداً من چنین کاری نمی‌کنم. زمان ما من پیشنهادات زیادی از تیم‌های دیگر به چند برابر قیمت پرسپولیس داشتم ولی نرفتم. البته استقلال آن زمان بهترین گلرها را داشت و نیازی به من نداشت ولی اگر هم پیشنهاد می‌دادند حتی به 10 برابر قیمت پرسپولیس حاضر نبودم این کار را انجام دهم. امیدوارم بیرانوند هم هرچه زودتر تصمیم عاقلانه‌ای بگیرد و برگردد. اینکه او تا دیروز به هواداران استقلال گردنش را نشان می‌داد و از آنها فحش رکیک می‌خورد و الان می‌خواهد به این تیم برود نشان می‌دهد فقط قضیه پول در میان است. او که محتاج نان شبش نیست حالا چند میلیارد کمتر بگیر ولی این دیوانگی را نکن.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha