کد خبر 216340
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

رطوبت هوا در استان بوشهر دوباره روند افزایشی می‌گیرد

رطوبت هوا در استان بوشهر دوباره روند افزایشی می‌گیرد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا با جنوبی شدن جهت وزش باد، رطوبت هوا در این استان به طور مجدد افزایش پیدا می‎‌کند.

پیام مساعدی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته عسلویه با ۸۶ و بوشهر با ۸۱ درصد بیشترین میزان رطوبت و در سایر مناطق استان بوشهر نیز میزان رطوبت زیر ۸۰ درصد گزارش شده است.

وی بیان کرد: همچنین بررسی نقشه‌های هواشناسی در ساعت‌هایی از وقت امروز تا اوایل شب با وزش بادهای شمالی، سواحل استان به نسبت مواج و متلاطم است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین پیش بینی شده در روزهای دوشنبه و سه شنبه با جنوبی شدن جریانات، رطوبت و شرجی هوا در سطح استان افزایش پیدا کند.

مساعدی ادامه داد: در ساعت‌هایی از وقت فردا با افزایش قابل ملاحظه سرعت وزش بادهای جنوبی، سواحل و فراساحل استان مواج خواهد بود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه رقیق پیش بینی می‎شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا جنوب غربی و از فردا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۴ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰ و امروز گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر و در فراساحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‎شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۲۰، جزر اول ساعت ۱۳:۴۷، مد دوم ساعت ۲۱:۴۲ و جزردوم ساعت ۲۳:۱۰ خواهد بود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان، خورموج و دیلم دمای ۴۴، اهرم با ۴۳ و جم با ۴۱ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha