کد خبر 216298
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

داورزنی: تیم والیبال ایران باید همیشه در المپیک باشد

داورزنی: تیم والیبال ایران باید همیشه در المپیک باشد

رئیس فدراسیون والیبال گفت: باید تلاش کنیم چالشی که در آسیا داریم را با موفقیت پشت سر بگذاریم و جایگاه خود را در رنکینگ جهانی حفظ کنیم.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال، صبح امروز یکشنبه با حضور محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، رئیس و دبیر فدراسیون والیبال و رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و اعضای مجمع برگزار شد.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در شروع این مجمع اظهار داشت: 6 ماهه سخت سال را پشت سر گذاشته‌ایم و نتایج خوبی در بخش پایه کسب کردیم. والیبال ما به جایی رسیده که نایب قهرمانی آسیا برای ما نتیجه مناسبی نیست. تلاش ما این است که توقعات مردم و جامعه والیبال را برآورده کنیم و برای سومین بار به المپیک برسیم.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: والیبال ایران باید همیشه در المپیک حضور داشته باشد و این ممکن نیست مگر با تلاش همه ارکان والیبال.

داورزنی در پایان گفت: همه باید تلاش کنیم تا چالشی که در آسیا داریم را با موفقیت پشت سر بگذاریم و در مسابقات انتخابی المپیک و لیگ ملت‌های 2024 بازی‌های خوبی انجام دهیم تا جایگاه خود را در رنکینگ جهانی حفظ کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha