کد خبر 215971
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

«نشان ارادت» میزبان حسن سلطانی می‌شود

«نشان ارادت» میزبان حسن سلطانی می‌شود

بیست و نهمین قسمت برنامه «نشان ارادت» شنبه 18 شهریور میزبان یکی از گویندگان و مجریان باسابقه خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ حسن سلطانی یکی از پیشکسوتان و مجریان باسابقه کشورمان، مهمان این قسمت از برنامه نشان ارادت خواهند بود.

حسن سلطانی مجری برنامه‌های مذهبی سیماست که به‌ واسطه اجرا در برنامه انتخابات ریاست‌جمهوری از شهرت بیشتری برخوردار شد. وی علاوه بر اجرا و گویندگی ارشد سازمان، اجرای برنامه‌های گفت‌وگومحور سیاسی 45 دقیقه، تا انتها، دو نیم ساعت (شبکه خبر)، گویندگی اخبار مشروح شبکه‌های دو، خبر و جام‌جم، مدیر گویندگان شبکه خبر، گویندگی برنامه‌های رادیوییِ در انتهای شب، تا به سرچشمه نور (دهه 1360) و انبوهی از برنامه‌های معارفی از جمله اجرای برنامه زنده مصباح (شبکه سه) و برنامه حسینیه (شبکه جام‌جم) را در کارنامه کاری خود دارد.

این مجری پیشکسوت کشورمان با حضور در بیست و نهمین قسمت نشان ارادت که شنبه هجدهم شهریور روانه آنتن می‌شود، از خاطرات و ارادتش به سید و سالار شهیدان مطالب جالب و جذابی بیان می‌کنند.

گفتنی است برنامه «نشان ارادت» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات است که تهیه‌کنندگی آن را پویان هدایتی به عهده دارد. این برنامه ساعت 17:15 روانه آنتن شده و بازپخش آن ساعات 4:20 صبح و 13:15 روز بعد خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha