کد خبر 213570
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

حضور مرضیه هاشمی، مجری پرس تی‌وی در «نشان ارادت»

حضور مرضیه هاشمی، مجری پرس تی‌وی در «نشان ارادت»

یازدهمین قسمت برنامه «نشان ارادت» به تهیه‌کنندگی پویان هدایتی، سه‌شنبه 31 مرداد با حضور مرضیه هاشمی از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ مرضیه هاشمی با نام اصلی ملانی فرانکلین متولد 21 دسامبر 1959 در آمریکاست که خبرنگار، مستندساز و گوینده اخبار بوده و هم‌اکنون مجری پرس تی‌وی، شبکه انگلیسی‌ زبان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.
این مجری آمریکایی‌الأصل مسلمان‌شده با حضور در برنامه نشان ارادت از خاطرات مسلمان شدنش و ارادت خاصی که به سید و سالار شهیدان دارد، مطالب جالبی را عنوان خواهد کرد.

همچنین درخصوص اعتقادش به حجاب و موانعی که در آمریکا برای وی ایجاد شده بود تا جایی که منجر به بازداشت وی شد نیز گفت‌وگو خواهد کرد.

برنامه «نشان ارادت» تاکنون میزبان افرادی همچون محمدرضا ورزی، مجید شهریاری، فخرالدین صدیق شریف، فرزاد جمشیدی، بهنام محمودی، آزاده آل ایوب، مهران مهام، داریوش سلیمی، رسالت بوذری و رضا فیاضی بوده است.

این برنامه کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات است که تهیه‌کنندگی آن را پویان هدایتی به عهده دارد.

یازدهمین قسمت برنامه «نشان ارادت»، سه‌شنبه 31 مرداد ساعت 17:10 روانه آنتن شده و بازپخش آن ساعات 4:10 صبح و 13:15 خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha