کد خبر 215436
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲

بانک ملی کرمانشاه بیش از ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

بانک ملی کرمانشاه بیش از ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع داخلی و تکلیفی توسط شعب این بانک در یک سال اخیر به متقاضیان پرداخت شده است.

 به گزارش گروه استان های حیات؛ این تسهیلات در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و بازرگانی، پروژه‌های تاثیرگذار و بنگاه‌های اقتصادی، وام ازدواج، وام‌های خوداشتغالی، زندانیان، بنیاد برکت، وام فرزندآوری، کارت اعتباری و همچنین تسهیلات در بخش‌های دیگر نظیر معرفی شده از ادارات و سفر رییس جمهوری و تسهیلات سرمایه در گردش در قالب بیش از ۶۶ هزار فقره به صنوف و موارد دیگر پرداخت شده است.

وی گفت: در زمینه بانکداری الکترونیک بانک ملی استان طی این مدت حدود ۴۰۳ هزار ملی کارت و کارت هدیه صادر و با نصب ۲۱۱ دستگاه خودپرداز (ATM) مقاوم اول را در بین بانک‌های استان دارد همچنین تعداد ۱۱۰ کیوسک و ۱۵ هزار و ۸۵۰ دستگاه کارت خوان (POS) در فروشگاه‌ها و مراکز اقتصادی راه اندازی شده است.

رییس شعب بانک ملی کرمانشاه اضافه کرد: کاربران بام و همراه بانک بیش از ۴۵ هزار نفر و همچنین باهدف ارایه کامل‌ترین مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان و استفاده از جدیدترین فناوری‌های حوزه فناوری اطلاعات و یکپارچه کردن خدمات قابل ارایه به مردم اقدام به طراحی سامانه بانکداری اینترنتی جدید کرده و جمع کثیری از مشتریان از خدمات ویژه این سامانه‌ها استفاده می کنند.

وی اظهار کرد: بانک کارگشایی به منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان طی یک سال اخیر ۱۰ هزار و ۵۶۹ فقره تسهیلات قرض الحسنه و جعاله به مبلغ هزار و ۲۸۶ میلیارد ریال پرداخت کرده و برای نیازهای ضروری متقاضیان در ازای ترهین طلا و جواهرات، تسهیلات قرض الحسنه اعطا می‌کند.

صفری گفت: در این بانک همچنین در مدت مذکور چهار هزار و ۱۶۶ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر ۱۸۳ میلیارد ریال و تعداد ۶ هزار و ۴۰۳ فقره تسهیلات جعاله به ارزش بالغ بر هزار و ۱۰۳ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی در ادامه افزود: در واحد بازرسی طی مدت یاد شده هزار و ۴۰۰ فقره شکایات کتبی مراجعین و شاکیان رسیدگی شده و همواره به منظور ارج نهادن به مشتریان از راه‌های مختلف نظیر پذیرش حضوری، شکایات تلفنی و همچنین سامانه های مختلف الکترونیکی نظیر سامانه بازرسی به تقاضاها، گلایه و شکایات مراجعین و مشتریان پاسخ داده شده است.

رییس شعب بانک ملی کرمانشاه عنوان کرد: تعداد کاربران عضو در کانون جوانه‌ها (نوجوانان زیر ۱۸ سال) در استان ۴۴ هزار و ۱۰۰ نفر هستند که از بخش‌های متنوعی نظیر مسابقه‌های مختلف، بازی و سرگرمی تشکیل شده و هدف آن یادگیری نکاتی در باره مفاهیم پولی و بانکی به نوجوانان است و با برگزاری مسابقات استانی کانون جوانه‌ها جوایزی به آنان تعلق گرفته است. یکی از خدمات خاصی که کانون جوانه‌ها برای کاربران خود فراهم کرده صدور ملی کارت آرزو با نام خود کاربران است.

وی همچنین گفت: دایره حراست این بانک هم به ۱۰ هزار و ۶۰۰ فقره استعلامات مراجع ذیصلاح و مراجعین حضوری پاسخ مناسب و متناسب ارایه کرده و ۷۱ ماموریت و بازدید از شعب داشته و در ۲۴ مورد آسیب شناسی و مشکلات امنیتی نظیر دوربین‌ها و سیستم اعلام حریق انجام گرفته است.

صفری در پایان ضمن سپاسگزاری از خیرینی که در بخش قرض الحسنه سپرده گذاری می کنند یادآور شد: در جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز امسال که تا پایان شهریور فرصت افتتاح حساب هست هشت هزار و ۸۸۸ جایزه میلیاردی شامل هزار و ۳۰۷ جایزه یک میلیارد ریالی و هزار و ۳۰۷ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی و جوایز ارزنده نقدی، کمک هزینه خرید واحد مسکونی، خرید خودرو داخلی و خرید کالای ایرانی و خرید صنایع دستی به مشتریان گرامی اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha