کد خبر 223433
۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

۳۰ هزار و ۴۷ فقره وام قرض الحسنه در لرستان پرداخت شد

۳۰ هزار و ۴۷ فقره وام قرض الحسنه در لرستان پرداخت شد

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در لرستان گفت: ۲۳ هزار و ۷۲۲ میلیارد ریال در قالب ۳۰ هزار و ۴۷ فقره وام قرض الحسنه طی نیمه نخست امسال توسط این بانک پرداخت شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ ولی ساجدی اظهار کرد: همچنین طی امسال یکهزار و ۷۵۵ میلیارد ریال در قالب یکهزار و ۴۸۲ فقره تسهیلات تکلیفی توسط بانک قرض الحسنه مهر در لرستان پرداخت شده است.

وی گفت: سال گذشته نیز ۲هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال در قالب چهارهزار و ۵۳۰ فقره تسهیلات تکلیفی و ۶۸۰ میلیارد ریال در قالب ۲ هزار و ۱۲۴ فقره تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر لرستان به بیماران معسر پرداخت شد.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تاکید کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران قوانین بانک مرکزی را اجرا می‌کند و این نهاد حاکمیتی تشخیص می‌دهد که چه حسابی مشکوک به قمار و پولشویی است.

ساجدی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران تابع ضوابط بانک مرکزی بوده و مبارزه با پولشویی را در دستور کار خود قرار می‌دهد بنابراین در این راستا مشتریان باید طبق مستندات به شعب توضیح دهند در غیر اینصورت حساب مسدود خواهد شد.

وی ادامه داد: ۱۴ شعبه این بانک در استان فعال است و تمام خدمات بانکی را ذیل قرارداد قرض‌الحسنه ارائه می‌دهد.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در لرستان گفت: با ترویج فرهنگ قرض الحسنه و هم‌افزایی بانک و مشتریان، می‌توان بانکداری اسلامی را در جامعه گسترش داد که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این راستا اصول و چارچوب بانکداری را رعایت کرده است و به دنبال بنگاه داری، ملک‌داری و تملک نمی‌باشد.

ساجدی اضافه داد: مبالغ محل وجه و التزام را که بانک به عنوان جرایم از مشتریان کسب می‌کند، صرف مسائل عام المنفعه می‌شود که در این راستا یک خانه بهداشت در شهرستان دلفان در حال احداث است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha