کد خبر 214881
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

معاون پارلمانی رییس جمهور در گفتگو با «حیات»:

بنیاد شهید همواره پیگیر دغدغه های ایثارگران است/ بهبود مباحث مربوط به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه

بنیاد شهید همواره پیگیر دغدغه های ایثارگران است/ بهبود مباحث مربوط به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه

حسینی گفت: یک فصل برای ایثارگران در برنامه هفتم توسعه لحاظ شده که امیدواریم در این برنامه، ریل گذاری‌های خوبی برای اجرای این سیاست‌ها اعمال شود تا در ۵ سال آینده شاهد به ثمر رسیدن برخی از اقدامات و فعالیت‌ها باشیم.

سید محمد حسینی،  معاون رئیس جمهور در امور مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ گفت: اکثر مسئولین چه در دولت و چه در مجلس عضو خانواده شهدا هستند و کاملاً مسائل و دغدغه های خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران را درک می‌کنند.

وی ادامه داد: طی دو سال اخیر و پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم حدود ۲۰۰ سفر استانی داشتیم که یکی از مسئولیت های ما، سر زدن به خانواده‌های شهدا و در جریان قرار گرفتن مشکلات آنهاست لذا چنانچه بحثی در رابطه با ایثارگران وجود داشته باشد نگاه‌ها مثبت است.

حسینی اظهار کرد: در لایحه برنامه هفتم توسعه آنگونه که باید به امور ایثارگران پرداخته نشده بود زیرا اعتقاد داشتند که قانون جامع ایثارگری وجود دارد و آن  کافی است ولی الان ما شاهد این هستیم که در مجلس فصل مفصلی در رابطه با ایثارگران به برنامه هفتم توسعه اضافه شده است.

حسینی گفت: افزود: امیدواریم در برنامه هفتم توسعه، ریل گذاری‌های خوب برای اجرای این سیاست‌ها اعمال شود تا در ۵ سال آینده شاهد به ثمر رسیدن برخی از اقدامات و فعالیت‌ها باشیم. بنده به عنوان معاون پارلمانی رئیس جمهور تلاش خود را خواهم کرد تا شرایط بهتری را برای ایثارگران فراهم کنیم.

 وی بیان کرد:  یک فصل برای ایثارگران در برنامه هفتم توسعه لحاظ شده است و آنچه که مد نظر بنیاد شهید بوده در آن آمده است البته تمامی این‌ها منوط به رای نمایندگان در صحن علنی مجلس است که پس از آن بایستی مورد موافقت شورای نگهبان قرار گیرد که در این صورت حتماً دولت به این مسائل پایبند بوده و اجرا خواهد کرد.

 معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان گفت: همه ما تلاش خود را می‌کنیم تا در خدمت ایثارگران باشیم و مشکلات و موانع آنها را حل کنیم البته لازم به ذکر است که رئیس محترم بنیاد شهید نیز همواره دغدغه‌های ایثارگران را بیان می‌کند وما نیز از آنها حمایت میکنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha