کد خبر 201896
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

تقدیر معاون پارلمانی بنیاد شهید از رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس

تقدیر معاون پارلمانی بنیاد شهید از رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس

محسن بزرگی معاون پارلمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اقدام احمد امیر آبادی فراهانی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس در ارائه طرح واردات خودروی خارجی توسط جانبازان 50درصد و بالاتر تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ محسن بزرگی طی نامه ای از احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رییسه و نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

متن این نامه به شرح زیر است: «لبیک بی‌درنگ جنابعالی به درخواست این معاونت مبنی بر نگاه ویژه و حمایتی به موضوع واردات خودروی خارجی توسط جانبازان معزز 50درصد و بالاتر و ثبت انقلابی طرح پیشنهادی به لایحه دوفوریتی الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو که در صورت تصویب موجب معافیت جانبازان مشمول از حقوق گمرکی و سود بازرگانی و محاسبه مالیات واردات خودروی خارجی با نرخ صفر مالیاتی خواهد شد. نمایش همدلی این بنیاد و جناب‌عالی به‌عنوان رئیس فراکسیون محترم ایثارگران در پیگیری مجدانه حقوق جامعه شریف ایثارگری بود. این اتحاد همدلانه ستودنی است و این‌جانب به مصداق حدیث نورانی (من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق )  به سهم خود این حرکت به‌موقع جناب‌عالی را ارج می‌نهم و امیدوارم طرح جناب‌عالی مورد عنایت نمایندگان محترم مجلس قرار گرفته و کام طلایه‌داران عرصه جهاد و شهادت را شیرین نماید.

محسن بزرگی در پایان افزود: ضمن تشکر مجدد، آمادگی ظرفیت کارشناسی  و مدیریتی مجموعه این معاونت را جهت همکاری با فراکسیون تحت مدیریت حضرت‌عالی در خصوص اصلاح قوانین مرتبط اعلام می‌دارم.»

تقدیر معاون پارلمانی بنیاد شهید از رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهنام IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    0 0
    دعای خیر خانواده ایثارگران تا همیشه برای شما خواهد بود