کد خبر 214626
۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

مادرشهیدان میرزایی در گفتگو با «حیات»:

فرزندانم برای خدا، اسلام و پیغمبر بودند + فیلم

فرزندانم برای خدا، اسلام و پیغمبر بودند + فیلم

مادرشهیدان حبیب الله و نصرالله میرزایی گفت: فرزندانم برای من نبودند بلکه برای خدا، اسلام و پیغمبر بودند، همانطور که حضرت علی اکبر (ع)، حضرت قاسم (ع) و حضرت علی اصغر (ع) و دیگر ائمه ما به شهادت رسیدند و هدفشان راه الهی بود.

شهربانو عبدی مادر شهیدان حبیب الله و نصرالله میرزایی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ بیان داشت: حبیب الله پسربزرگم و نصرالله  پسر کوچک ترم هستند، آن ها با جان و دل رفتند به اسلام خدمت کردند و در راه اسلام به شهادت رسیدند.

وی افزود: شهیدان برای من نبودند بلکه آن ها برای شما هستند، نصرالله در کردستان شهید شد و حبیب الله نیز در بافت به شهادت رسید، آن یکی پسرم نیز جانباز است.

مادر شهیدان حبیب الله و نصرالله میرزایی گفت: پسرانم به خواسته خودشان به جبهه رفتند و من نیز به آن ها رضایت کتبی دادم که به جبهه بروند.

وی در ادامه گفت: از رفتن فرزندانم به جبهه راضی بودم، چون در راه اسلام می‌جنگیدند و من هم به آن ها گفتم بروید و به اسلام خدمت کنید، من نمی دانستم زمان جنگ ایقدر طول می‌کشد.

مادرشهیدان میرزایی با بیان رضایتش از شهادت فرزندانش در راه خدا و اسلام بیان داشت: فرزندانم برای من نبودند بلکه برای خدا، اسلام و پیغمبر بودند، همانطور که حضرت علی اکبر (ع) ، حضرت قاسم (ع) و حضرت علی اصغر (ع) و دیگر ائمه ما به شهادت رسیدند و هدفشان راه الهی بود. حضرت علی اصغر (ع) را با لباس و قنداقه سفید برده بودند و با لباس خونی برگرداندند.

وی گفت: من کنیز حضرت فاطمه زهرا (ص) و حضرت زینب (س) هستم ، فرزندانم نیز نوکر اهل بیت (ع) هستند. دنیا این گونه نیست که از این دین دل بکنی و به دین دیگری بپیوندی.


گفتنی است شهید نصراله میرزایی در 2 اردیبهشت ماه سال 1344 در تکاب متولد شد.

این شهید والامقام در 6 شهریور ماه سال 1362 در سن 18 سـالگی در حوادث ناشی از درگیری در سومار به شهادت رسید.

همچنین شهید حبیب الله میرزایی‌ نیز در سال 1335 در شاهین دژ به دنیا آمد. وی به عنوان بسیجی در جبهه حضور پیدا کرد  و پس از رشادت‌های فراوان در یکم خردادماه سال 1365 دربافت به فیض شهادت نائل آمد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha