کد خبر 207967
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰

مدیر کل بنیاد شهید استان آذربایجان غربی در گفتگو با «حیات»:

دیدار با خانواده شهدایی که تاریخ تولد و شهادت‌شان روز عید غدیر خم است

دیدار با خانواده شهدایی که تاریخ تولد و شهادت‌شان روز عید غدیر خم است

مدیر کل بنیاد شهید استان آذربایجان غربی گفت: دیدار با خانواده شهدایی که تاریخ تولد و شهادت‌شان در روز عید غدیر خم است از جمله برنامه‌های عید غدیر خم است.

حجت الاسلام والمسلمین داود میرزایی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی در گفتگو با حیات با اشاره به غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا به مناسبت عید غدیر خم، گفت: دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر سادات در استان در روز عید غدیر خم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از همکاران سادات در روز پنجشنبه 15 تیرماه افزود: جلسات مشاوره گروهی با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر سادات و دعوت از سادات ایثارگر جهت شرکت در کلاس های آموزشی در ماه جاری برگزار می‌شود.

میرزایی در ادامه اضافه کرد: دیدار از خانواده شهدایی که تاریخ تولد و تاریخ شهادت‌شان در روز عید غدیر خم است از جمله برنامه‌های این روز مبارک است.

وی با ذکر اینکه غدیر تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی(ع) است، بیان کرد: واقعه مهم و تاریخی غدیرخم در امتداد نبوت، ادامه راه نبی مکرم اسلام، اکمال دین و اتمام‌ نبوت و میراث ماندگار پیامبر اسلام(ص) بوده که می‌تواند محور وحدت جامعه اسلامی باشد.

مدیر کل بنیاد شهید استان آذربایجان غربی در پایان با بیان اینکه واقعه غدیرخم، نماد یک فرهنگ است که پیامبر اسلام(ص) برای آینده امت اسلام، امامت و ولایت را مشخص کردند، گفت: عید غدیر خم یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی برای مسلمانان وشیعیان است و باید با برگزاری برنامه های متعدد و با شکوه این عید سعید وخجسته را گرامی بداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha