کد خبر 214609
۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

سایت LTE موبایل به نخستین روستا استان اصفهان رسید

سایت LTE موبایل به نخستین روستا استان اصفهان رسید

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان گفت: اولین سایت روستایی با تکنولوژی LTE استان اصفهان در روستای ظفرقند اردستان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حمید رضا ترکیان رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان، اظهار داشت: همزمان با هفته دولت چهار پروژه مخابراتی در شهرستان اردستان به بهره‌برداری رسید که اولین پروژه افتتاح سایت روستایی ظفرقند اردستان بود و در سطح استان اصفهان اولین سایتی بود که به تکنولوژی LTE همزمان با 2G و 3G مجهز است.

وی افزود: سایت روستایی ظفرقند اردستان از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و با پیگیری‌های نماینده و فرماندار شهرستان به بهره برداری رسیده همچنین پروژه تجهیز شهرک صنعتی شهر زواره به شبکه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران مجهز شد و کارخانجات این شهرک از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.

ترکیان خاطرنشان کرد: پروژه اجرای شبکه فیبر نوری و نصب تجهیزات تلفن ثابت و اینترنت ADSL به میزان ظرفیت ۱۲۸ پورت در روستای ونین همزمان با سایر پروژه‌های مخابراتی هفته دولت اردستان افتتاح شد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان تصریح کرد: کلنگ‌زنی دو پروژه نصب BTS موبایل در روستای کسوج و اتصال مرکز مخابرات روستای حسین‌آباد به شبکه فیبر نوری مخابرات با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان انجام شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به حجم پروژه و فعالیت‌های کارکنان مخابرات، این دو پروژه تا پایان شهریورماه وارد مسیر سرویس‌دهی به مشترکان شود و شاهد بهبود پوشش موبایل در روستای کسوج و سایر روستاهای همجوار باشیم. 

ترکیان یادآور شد: این سایت روستایی نیز همزمان به صورت 2G و 3G راه‌اندازی خواهد شد که هم موارد مربوط به مکالمه و پوشش مشترکان تامین شود و همچنین مشترکان از طریق این سایت از اینترنت پرسرعت همراه اول استفاده کنند.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان بیان کرد: امید می‌رود در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم روستاهای شهرستان اردستان، تا پایان سال شاهد نصب و راه‌اندازی سه سایت موبایل در روستاهای حسن‌آباد، ماستبندی و کهیاز باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha